رئیس سازمان غذا و دارو گفت: نظارت دائمی بر تمام مواد غذایی در کشور از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در اولویت قرار دارد، اما گاهی نظارت فوریتی و جهادی پیش می‌آید.

سلامت نیوز:رئیس سازمان غذا و دارو گفت: نظارت دائمی بر تمام مواد غذایی در کشور از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در اولویت قرار دارد، اما گاهی نظارت فوریتی و جهادی پیش می‌آید.


به گزارش  سلامت  نیوز به نقل از ایسنا، دکتر رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت گفت: صنایع غذایی برتر و ارزشمندی که در کشور در حال فعالیت هستند را سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت با حفظ سلامت صد درصدی جامعه حمایت می‌کند.


وی گفت: صنایع غذایی و دارویی که سلامت جامعه و مردم را در اولویت قرار داده و در حال فعالیت هستند، باعث افتخارند. این صنایع پاسخگوی نیازهای کشور هستند و ما را از وابستگی نجات می‌دهد و همینطور این صنایع در جهت توسعه صادرات تلاش می‌کنند.


بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، دیناروند افزود: اطمینان دارم در دوران پسا تحریم با گشایشی که در ارتباط‌های بین‌المللی فراهم خواهد شد، توسعه صنعتی ایران با سرعت بیشتری ادامه پیدا می‌کند و می‌توانیم در یک دوره نسبتا مناسبی به تراز مثبت در تجارت دارویی برسیم.


رئیس سازمان غذا و دارو در مورد آبلیموهای تقلبی نیز اظهار داشت: باید یک برنامه ای را همانند قضیه آب معدنی با نظر مقام عالی وزارت انجام دهیم تا بتوانیم پاسخ مردم را بدهیم. یعنی آبلیموهای سالم و ناسالم از یکدیگر مشخص شوند و به برنامه های روتین و معمولی اکتفا نکنیم و یک کار ضربتی و جهادی در این حوزه انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha