حسین طلا با انتقاد نسبت به اینکه چرا مردم برای ورزش کردن باید پول بپردازند درحالیکه هزینه ترک اعتیاد معتادان را هم باید متقبل شوند، گفت: 53 درصد مالیات کل کشور را تهرانی‌ها پرداخت می‌کنند ولی فقط 3.7 درصد مالیاتشان در حوزه ورزش به آنان بر می‌گردد.

سلامت نیوز: حسین طلا با انتقاد نسبت به اینکه چرا مردم برای ورزش کردن باید پول بپردازند درحالیکه هزینه ترک اعتیاد معتادان را هم باید متقبل شوند، گفت: 53 درصد مالیات کل کشور را تهرانی‌ها پرداخت می‌کنند ولی فقط 3.7 درصد مالیاتشان در حوزه ورزش به آنان بر می‌گردد.


به گزارش  سلامت  نیوز به نقل از تسنیم، حسین طلا نماینده مجلس شورای اسلامی به سرانه پایین تهرانی‌ها در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: شاید تهران را پایتخت بنامیم ولی مردم تهران در برخی موارد واقعاً مظلوم هستند، زیرافقیرترین سرانه ورزشی ایران برای تهرانی‌هاست، مثلاً 53 درصد مالیات کل کشور را تهرانی‌ها پرداخت می‌کنند ولی فقط 3.7 درصد این مالیاتشان در حوزه ورزش به آنان برمی‌گردد.


این نماینده مجلس شورای اسلامی که به عنوان مدعو در یک رقابت فیگورگیری بادی بیلدینگ, بادی کلاسیک و فیزیک حضور یافته بود که ورزشکاران آن از هیچ داروی نیروزای استفاده نکرده بودند، ادامه داد: امروزه متاسفانه مردمی که می‌خواهند ورزش کنند باید پول بپردازند و این در حالی است که باید برای ترک اعتیاد معتاد نیز پول بپردازند در حالیکه این مقوله باید معکوس شود.


طلا با تقدیر از مسئولان برگزاری اینگونه رقابت‌ها که از بخش‌های خصوصی هستند و سرمایه خود را به ورزش می‌آورند، خاطرنشان کرد: امروز واقعاً باشگاه‌داری سختی‌های خودش را دارد و اگر هم در ورزش برخی نهادها مانند شهرداری هزینه‌هایی می‌کنند؛ یا پولش را از مردم می‌گیرند یا اینکه شهر (تراکم) می‌فروشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha