دوازدهمین كنگره انجمن اندودانتیست‌های ایران 14 تا 16 مرداد ماه در هتل المپیك تهران با حضور میهمانانی از انگلستان، نروژ، تركیه، ایتالیا و سوریه برگزار می‌شود.

دكتر ناهید محمدزاده اخلاقی رییس دوازدهمین كنگره چشم اندازهای نوین در اندودانتیست‌ در نشستی اظهار كرد: سیستم‌های چرخشی و فایل‌های نیكل، تیتانیوم، تحول بزرگی در علم اندودانتیست‌ها ایجاد كرده‌اند و كارخانجات مختلف با ارائه سیستم‌های جدید سعی در بهتر كردن كیفیت این سیستم‌ها و كاهش خطاها و مشكلات حین درمان دارند.

وی افزود: در دوازدهمین كنگره اندودانتیست‌ها سخنران‌های برجسته خارجی و داخلی جدیدترین سیستم‌های چرخشی روز دنیا را در قالب سخنرانی و كارگاه‌های ویژه ارائه خواهند كرد كه بدون شك می‌تواند مورد توجه دندانپزشكان قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری این كنگره در ارتقای سلامت دهان و دندان، تاكید كرد: با توجه به آن كه درمان ریشه دندان یكی از درمان‌های اصلی دندانپزشكی است و به دلیل اهمیت آن در تسكین درد و ایجاد امكان برای ادامه حیات دندان بیمار، مورد توجه ویژه پزشكان است. لذا انجمن اندودانتیست‌های ایران با تلاش‌هایی كه از طریق برگزاری همایش‌های سالانه انجام می‌دهد سعی دارد به این نیاز حرفه‌ای و اجتماعی پاسخ علمی شایسته‌ای بدهد.

همچنین در ادامه دكتر پیمان مهرورز فر دبیرعلمی این كنگره اظهار داشت: از نقاط قوت این كنگره برگزاری كارگاه‌های مختلف اندو و همچنین نگاهی ویژه به درمان‌ها و روشهای جدید است.

وی افزود: در این كنگره در پانل لیزر در رابطه با كلیات لیزر و همچنین مباحثی در رابطه با «PAD» ارائه خواهد شد كه پنل كلیات لیزر جهت آشنایی عملی همكاران عمومی و متخصصین تكنولوژی لیزر در شرایط كلینیكی است و پنل «PAD» نیز برای اولین بار در این كنگره برای متخصصان و اساتید دانشگاه برگزار خواهد شد. همچنین كارگاه‌های ایمپلنت‌ طب كار،‌ روشهای كنترل درد نیز وجود دارد.

دكتر مهرورز فر در ادامه افزود: بیش از 110 پوستر نیز در كنار این كارگاه‌ها ارائه خواهد شد و از مجموع 200 مقاله پذیرش شده 83 مقاله به صورت سخنرانی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha