کارآگاهان جنایی در تعقیب سارقان جنایتکاری هستند که بعد از ربودن کیف دختری جوان، او را صدها متر روی زمین کشیده و باعث مرگش شدند.

سلامت نیوز: کارآگاهان جنایی در تعقیب سارقان جنایتکاری هستند که بعد از ربودن کیف دختری جوان، او را صدها متر روی زمین کشیده و باعث مرگش شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، ساعت 23:15چهارشنبه قتل دختری جوان در خیابان اباذر در غرب تهران، ایلخانی، بازپرس جنایی پایتخت را همراه با كارآگاهان جنایی به آنجا كشاند. ماجرا از این قرار بود كه دختری 23ساله قصد داشت همراه مادرش به خرید برود. او بعد از آنكه خودرواش را از پاركینگ خانه بیرون آورد جلوی در منتظر مادرش بود اما وقتی خبری از مادر نشد سراغ زنگ خانه رفت تا او را صدا كند.

درست در همان لحظه مرد جوانی از یك پراید سفیدرنگ پیاده شد و كیف دستی دختر را كه روی صندلی ماشین بود دزدید و همراه مرد دیگری فرار كرد. دختر جوان با دیدن این صحنه خودش را به ‌خودروی سارقان رساند. او از پنجره سمت راننده پراید آویزان شد و تلاش می‌كرد كیفش را از مرد سارق پس بگیرد ولی سارقان او را صدها متر روی زمین كشیدند و درحالی‌كه دست‌های دختر جوان دیگر توان نداشت خودروی سارقان را رها كرد اما بعد از آنكه او روی زمین افتاد خودروی سارقان از روی سرش عبور كرد و باعث مرگ وی شد.

با اینكه تعداد زیادی از شهروندان شاهد این صحنه بودند، اما هیچ كدام از آنها شماره پلاك خودروی سارقان را یادداشت نكرده بودند. با وجود این تحقیقات برای دستگیری عاملان قتل دختر جوان كه نان آور خانواده‌اش بود همچنان ادامه دارد. در همین حال بازپرس ایلخانی به شهروندان توصیه كرد درصورت رویارویی با چنین حوادثی، برای كمك به پلیس تلاش كنند شماره پلاك خودروی تبهكاران یا دست‌كم مشخصات ظاهری آنها را به‌خاطر بسپارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha