٤ عامل حمله مسلحانه به آرایشگاه‌های زنانه در اهواز در تجسس‌های ویژه پلیس دستگیر شدند.

سلامت نیوز:٤ عامل حمله مسلحانه به آرایشگاه‌های زنانه در اهواز در تجسس‌های ویژه پلیس دستگیر شدند.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، ردپای این دزدان در بازبینی دوربین‌های مدار بسته شهر اهواز به دست آمد.   این سارقان پنجم آبان‌ماه پس از ورود به ٤ آرایشگاه زنانه در منطقه پاداد شهر اهواز اموال مشتریان در این آرایشگاه‌ها را به سرقت بردند. پس از اعلام موضوع به پلیس ١١٠ بلافاصله پلیس وارد عمل شده و با به کار گیری شگردهای خاص پلیسی از ادامه سرقت‌های آنان در دیگر آرایشگاه‌های زنانه شهرستان جلوگیری شد.

  در این راستا پلیس شهرستان اهواز تمامی آرایشگاه‌های زنانه را رصد کرد که مشخص شد سارقان قصد سرقت از یک آرایشگاه زنانه دیگر در این منطقه را دارند.  بلافاصله پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شده اما سارقان پس از متوجه شدن حضور آنان با استفاده از یک پژوی پارس سفید و بهره‌گیری از تاریکی شب متواری شده و با رها کردن خودروی خود در اطراف نیزارهای پیرامون شهر اهواز در منطقه کوت عبدالله موفق به فرار شدند.  مأموران آگاهی با انجام گسترده کارهای اطلاعاتی و با بهره‌گیری از روش‌های علمی و فنی، سرکرده این باند را در یکی از استان‌های کشور به صورت غافلگیرانه با همراه داشتن یک عدد اسلحه کلت کمری و مقادیری طلای سرقتی دستگیر کردند.

  به‌طور همزمان، ٣ همدست سرکرده این باند در یکی از شهرستان‌های استان در انجام عملیات منسجم پلیسی، دستگیر شدند. در بازرسی از محل اختفای این مجرمان طلای سرقتی، دو قبضه اسلحه شکاری و جنگی، مبلغ ۱۰میلیون تومان پول، دو خودرو، تعداد زیادی گوشی‌های تلفن همراه و سیم‌کارت، مقادیر قابل توجهی فشنگ جنگی و شکاری از مخفیگاه مجرمان کشف شد.  متهمان در بازجویی‌ها به ٤ سرقت از آرایشگاه‌های ماهشهر، خرمشهر و اهواز اعتراف کردند و گفتند که قصد داشتند از آرایشگاه دیگری نیز سرقت کنند که ناکام ماندند.

 علی‌اصغر صادقی گندمانی شنبه در نشست خبری درخصوص دستگیری سارقان آرایشگاه‌های زنانه درمحل معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان با بیان این‌که هم پلیس و هم دستگاه قضایی به جد دنبال برخورد با جرائم خشن هستند، اظهار کرد: «سارقان آرایشگاه‌های زنانه را در کوتاه‌ترین زمان برای کیفرخواست به دادگاه می‌فرستیم و اگر دادگاه رای دهد، احکام آنها در ملأعام اجرا می‌شود. در این جریان سارقان در کوتاه‌ترین زمان دستگیر شدند و برخورد شدید با آنها صورت می‌گیرد زیرا برخورد شدید در جرائم خشن هم مورد نظر مجموعه پلیس و هم مورد انتظار شهروندان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha