یک متخصص تغذیه گیاهی گفت: برگ گندم و برگ جو دارای موادی است که ضد سموم فلزات سنگین است و مصرف آن توسط افراد تا حدی بدن را از سمومی که در بدن تجمع پیدا کرده, پاک می‌کند.

سلامت نیوز:یک متخصص تغذیه گیاهی گفت: برگ گندم و برگ جو دارای موادی است که ضد سموم فلزات سنگین است و مصرف آن توسط افراد تا حدی بدن را از سمومی که در بدن تجمع پیدا کرده, پاک می‌کند.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل از تسنیم, ابوالقاسم متین درباره موادغذایی ضد سموم فلزاتی که در غذاهای افراد وارد شده است, اظهار داشت: شکی بر این نیست که موادغذایی مصرفی ما سرشار از سموم است.


برگ گندم و برگ جو تا حدی بدن را از سمومی که در بدن تجمع پیدا کرده, پاک می‌کند
به گفته وی مصرف برخی از موادغذایی مانند برگ گندم و برگ جو دارای موادی است که ضد سموم فلزات سنگین است و مصرف آن توسط افراد تا حدی بدن را از سمومی که در بدن تجمع پیدا کرده, پاک می‌کند.


این متخصص گیاهی عنوان کرد: مصرف برگ گندم یا سبزه‌هایی که برای عید نوروز تهیه می‌کنند دارای 70 درصدکلروفیل است و دو برابر تخم مرغ پروتئین دارد.


برگ گندم 60 برابر بیشتر از پرتغال ویتامین C دارد
متین ادامه داد: تخم مرغ 11 درصد پروتئین دارد که برگ گندم حدود 22 درصد پروتئین دارد و 60 برابر بیشتر از پرتغال ویتامین C دارد، همچنین سرشار از ویتامین A، B 1، B6 C،E، کلسیم, منیزیم، آهن، منگنز است.


برگ جو 4 برابر غلات کامل ویتامین B2دارد
وی عنوان کرد: مصرف برگ جو سم زدائی فلزات سنگین در بدن می‌کند که 4 برابر غلات کامل ویتامین B2دارد, 7 برابر پرتقال ویتامین C دارد و 11 برابر شیر گاو کلسیم و 5 برابر کلم بروکلی آهن دارد.


این متخصص تغذیه گیاهی خاطرنشان کرد: قرار دادن گل گندمی یا کلروفیتوم در فضای داخلی آپارتمان و اتاق‌های اداره‌ها به پاک کردن سموم موجود در هوا کمک می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha