سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 166478

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوای تهران طی سه روز آینده به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوای تهران طی سه روز آینده به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد.
 
به گزارش سلامت نیوز، فریبا گودرزی در گفت وگو با ایرنا بیشینه و کمینه دمای امروز شهر تهران را به ترتیب 10 و دو درجه سانتیگراد و بیشینه و کمینه دمای هوای فردا (چهارشنبه) را 14 و پنج درجه سانتیگراد اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد که آسمان امروز استان تهران صاف تا نیمه ابری و در پاره ای از نقاط با غبار همراه خواهد بود.

گودرزی افزود: برای روز چهارشنبه (فردا) نیز آسمانی صاف در پاره ای نقاط غبار محلی و همراه با وزش باد در استان تهران پیش بیش بینی می شود.

وی در خصوص مقدار بارندگی های چند روز اخیر استان تهران نیز گفت: ایستگاه های ژئو فیزیک تهران با 23 میلی متر و دماوند با شش میلی متر بیشترین و کمترین حجم بارندگی های استان تهران در 24 ساعت گذشته را داشتند.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در این مدت حجم بارندگی ها در ایستگاه مهر آباد تهران 13 میلی متر، شمیرانات 22 میلی متر، آبعلی 14میلی متر، چیتگر 16 میلی متر، لواسان و شهریار10 میلی متر و ورامین 15 میلی متر گزارش شده است.

گودرزی گفت: آبعلی با شش درجه سانتیگراد زیر صفر و شهرستان ورامین با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین و گرمترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بوده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha