وزیر بهداشت طرح تحول سلامت را دستاورد مهم نظام دانست و بر ضروت حفاظت از رضایت عمومی ایجاد شده ناشی از آن تاکید کرد.

سلامت نیوز:وزیر بهداشت طرح تحول سلامت را دستاورد مهم نظام دانست و بر ضروت حفاظت از رضایت عمومی ایجاد شده ناشی از آن تاکید کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دکتر سید حسن هاشمی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست وزارت بهداشت ضمن تقدیر و تشکر از محمد شریعتی مدیرکل سابق حراست عنوان کرد: دوشنبه شب در گزارشی که در مورد آسیب‌های اجتماعی خدمت مقام معظم رهبری ارائه شد شاهد بودیم که حوزه سلامت در رتبه نخست و حوزه امنیت در رتبه دوم قرار دارد.


وی با بیان اینکه نظرسنجی‌ها نیز حاکی از ایجاد رضایت مردم از حوزه سلامت است، گفت: بدون شک این موضوع حاکی از رضایت مردم از مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران است.


وزیر بهداشت با اشاره به طرح خطیر و مهم نظام سلامت، رضایت عمومی ایجاد شده را پس از لطف خدا ناشی از محبت مردم دانست و گفت: در حالی که کمبودها را به چشم می‌بینیم اما در گفت‌وگو با مردم شاهد ابراز رضایت آنها هستیم. این به معنی محبت مردم به مجموعه نظام است. با حمایت‌هایی که رئیس جمهور، مجلس شورای اسلامی و مقام معظم رهبری از حوزه سلامت داشته و دارند، حمایت از طرح تحول سلامت و رضایت عمومی ایجاد شده ضروری به نظر می‌رسد.


وی با اشاره به دو انتخابات پیش رو ( مجلس و خبرگان) از بداخلاقی‌هایی که در روزهای گذشته در فضای رسانه‌ای در مقابله با طرح تحول سلامت ایجاد شده است انتقاد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی که معنویت در آن موج می‌زند، گاهی شاهد بداخلاقی‌هایی هستیم که با اهداف عالی نظام سنخیت ندارد.

وزیر بهداشت با اشاره به این که وزارت بهداشت با جان و احساس مردم سر و کار دارد، تاکید کرد: طرح تحول سلامت یکی از دستاوردهای مهم نظام است که به راحتی به دست نیامده و نیاز به حراست و مراقبت دارد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha