وزیر ارتباطات از برقراری دسترسی 8 هزار روستا به اینترنت جهت بهره مندی از پرونده الکترونیک سلامت خبر داد و گفت: در فاز اول دسترسی به اینترنت 18 هزار روستا در دستور کار است که با آماده سازی 8 هزار روستا، 10 هزار مورد دیگر به تدریج در ماه های آتی جهت بهره برداری به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل داده می شود.

سلامت نیوز: وزیر ارتباطات از برقراری دسترسی 8 هزار روستا به اینترنت جهت بهره مندی از پرونده الکترونیک سلامت خبر داد و گفت: در فاز اول دسترسی به اینترنت 18 هزار روستا در دستور کار است که با آماده سازی 8 هزار روستا، 10 هزار مورد دیگر به تدریج در ماه های آتی جهت بهره برداری به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل داده می شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، محمود واعظی در مورد روند تجهیز روستاها برای بهره مندی از پرونده الکترونیک سلامت عنوان کرد: طبق توافق صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعدادی از روستاها را به عنوان نقطه هدف این وزارتخانه جهت بهره مندی از این طرح در اولویت قرار داده ایم.


وی با اشاره به این که چندی پیش وزارت بهداشت تعداد 18 هزار روستا را جهت بهره مندی از این طرح تعیین و به وزارت ارتباطات ارائه داد ، گفت:  از ماه گذشته روند تحویل تعدادی از روستاها را در دستور کار قرار داده و طبق برنامه هر ماه تعدادی دیگر را تحویل می دهیم.


وزیر ارتباطات با اشاره به این که اتصال به اینترنت 8 هزار روستا تا کنون انجام شده است، خاطرنشان کرد: تعدادی از این 8 هزار روستا طبق اعلام به وزارت بهداشت در وضعیتی قرار دارند که امکان بهره مندی آنها از طرح پرونده الکترونیک سلامت وجود دارد.


واعظی در پایان عنوان کرد: با تکمیل روند تجهیز 18 هزار مورد اول، تعداد 25 هزار روستای دیگر نیز در نوبت اتصال به اینترنت قرار می گیرد. از این میان تعداد قابل توجهی در اولویت کاری وزارت ارتباطات قرار خواهد گرفت.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha