معاون اداره کل نظارت بر فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو به برخی اظهار نظرها در خصوص استفاده از خمیر مرغ واکنش نشان داد.

سلامت نیوز:معاون اداره کل نظارت بر فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو به برخی اظهار نظرها در خصوص استفاده از خمیر مرغ واکنش نشان داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،‌ سهیل اسکندری با اعلام این خبر افزود: تا زمانی که تفاهمی بین ارگان‌های صاحب نظر در این حوزه انجام نشده و از مطابقت تولید یک فرآورده غذایی با معیارهای مصرف انسانی اطمینان حاصل نشود به هیچ‌وجه اجازه استفاده از خمیر مرغ در محصولات غذایی داده نخواهد شد.

وی با اشاره به اظهارات مکرر مسئولان سازمان غذا و دارو مبنی بر اینکه اصل استفاده از خمیر مرغ روشی معمول در جهان است، گفت: استفاده از خمیر مرغ، موجب جلوگیری از اسراف شده و از هدر رفت هزینه اقتصادی جلوگیری می‌کند اما استفاده از آن مستلزم رعایت اصول بهداشتی است.

معاون اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: رعایت اصول بهداشتی در تولید خمیر مرغ تنها با رعایت ضوابط قانونی از سوی نهادهای مرتبط و نیز تعاملات بین بخشی، میسر است.خمیر مرغسازمان غذا و داروسهیل اسکندری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha