یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

دو روز قبل بود که زنی مأموران پلیس گرمسار را از قتل مادر شوهرش با خبر کرد. وقتی مأموران پلیس خود را به محل حادثه رساندند، زن جوان توضیح داد: امروز برای سرکشی به خانه مادر شوهرم که زنی ۷۹ ساله بود، آمدم. ابتدا زنگ خانه را زدم، اما وقتی در را به رویم باز نکرد، با کلید یدکی که داشتم وارد شدم. در اتاق خواب بود که پیکر بی‌جان او را در حالی که دست و پا و دهانش بسته شده بود، پیدا کردم و با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم.

سلامت نیوز: دو روز قبل بود که زنی مأموران پلیس گرمسار را از قتل مادر شوهرش با خبر کرد. وقتی مأموران پلیس خود را به محل حادثه رساندند، زن جوان توضیح داد: امروز برای سرکشی به خانه مادر شوهرم که زنی ۷۹ ساله بود، آمدم. ابتدا زنگ خانه را زدم، اما وقتی در را به رویم باز نکرد، با کلید یدکی که داشتم وارد شدم. در اتاق خواب بود که پیکر بی‌جان او را در حالی که دست و پا و دهانش بسته شده بود، پیدا کردم و با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، پس از تأیید فوت زن سالخورده از سوی امدادگران اورژانس، جسد برای تشخیص علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.
 
کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی صحنه جرم متوجه شدند که عامل یا عاملان حادثه برای سرقت وارد شده و دست به قتل زده‌اند. برخی مشاهدات کارآگاهان احتمال دادند که قاتل از نزدیکان پیرزن باشد.
 
در شاخه دیگری از بررسی‌ها مشخص شد نوه مقتول که پسری ۲۰ ساله است از مجرمان سابقه‌دار است که به مصرف مواد هم اعتیاد دارد. مظنون پرونده وقتی بازداشت شد، در اولین تحقیقات به قتل مادربزرگش با همدستی یکی از دوستانش اقرار کرد.
 
او گفت شب حادثه به همراه دوستم با انگیزه سرقت وارد خانه مادربزرگم شدم.  البته انگیزه ما فقط سرقت پول و طلا بود اما مادربزرگم از خواب بیدار شد و ما را شناخت به خاطر همین پس از بستن دست و پا و دهانش او را خفه کردیم. بعد شروع به جست‌وجوی خانه کردیم، اما فقط ۳۳ هزار تومان پول نقد پیدا کردیم. سرانجام گوشی تلفن همراه او و دو کیسه برنج را سرقت کردیم و از خانه گریختیم.
 
پس از اقرار نوه ناخلف بود که همدست وی هم به دام پلیس افتاد. متهم در اولین تحقیقات به جرمش اقرار کرد.
 
سرهنگ غلامحسین پاکدامن، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: همزمان با اقرار دو متهم مشخص شد که ارزش همه اموال سرقتی حدود ۱۰۰ هزار تومان است.
 
وی با هشدار به خانواده‌ها گفت، همنشینی با دوستان ناباب منجر به اعتیاد به مصرف مواد و بروز اعمال مجرمانه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha