وزیر بهداشت جهت بازدید از چگونگی ارایه خدمات بهداشتی و همچنین امداد و نجات به زائران اربعین حسینی در مرزها، به ایلام رفت و تاکید کرد که با توجه به ازدحام جمعیت در مرزها، آمادگی کامل برای مقابله با شیوع هر نوع بیماری وجود دارد.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت جهت بازدید از چگونگی ارایه خدمات بهداشتی و همچنین امداد و نجات به زائران اربعین حسینی در مرزها، به ایلام رفت و تاکید کرد که با توجه به ازدحام جمعیت در مرزها، آمادگی کامل برای مقابله با شیوع هر نوع بیماری وجود دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در بدو ورود به استان ایلام در فرودگاه شهدا اظهار کرد: تمهیدات لازم از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی و جمعیت هلال‌احمر برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه اندیشیده شده و از طریق بروشورهای بهداشتی و درمانی در مسیرهای حرکت زائران اربعین حسینی، اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص رعایت نکات بهداشتی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های مختلفی در مسیرهای منتهی به مرزها مستقرشده‌اند و آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه شیوع بیماری با توجه به ازدحام جمعیت در مرزها وجود دارد، تصریح کرد:با توجه به اینکه ازدحام جمعیت در مرز مهران بیشتر است در این سفر، وضعیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ارزیابی خواهد شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی استان ایلام، بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر و همچنین پایگاه‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در مسیر ایلام مهران و بازدید از بیمارستان امام حسین(ع) مهران از برنامه‌های سفر وزیر بهداشت است.

همچنین وزیر بهداشت در این سفر در جریان چگونگی روند امدادرسانی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائران اربعین حسینی در مرز بین‌المللی و پایانه مرزی مهران قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha