شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

مرد افغان در مراسم پاگشا، تازه‌عروس را به قتل رساند و در حالی كه قصد خودكشی داشت، خود را تسلیم پلیس كرد.

سلامت نیوز: مرد افغان در مراسم پاگشا، تازه‌عروس را به قتل رساند و در حالی كه قصد خودكشی داشت، خود را تسلیم پلیس كرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، ساعت 9 و 15 دقیقه صبح روز پنج‌شنبه قاضی مدیرروستا، بازپرس ویژه قتل تهران با تماس یكی از مأموران كلانتری 115 رازی از قتل تازه‌عروس در خانه‌ای قدیمی حوالی میدان قزوین با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد. بررسی‌ها نشان داد مقتول نوعروس 24 ساله افغان است كه در رختخواب با ضربات چاقو هدف قرار گرفته و كشته شده است.


خواهر تازه‌عروس كه پلیس را از ماجرا با خبر كرده بود، گفت: خواهرم 10 روز قبل عروس مردی شد كه او هم افغان و مثل شوهرم كارگر ساختمانی است. شب او و شوهرش را برای مراسم پاگشا به خانه‌مان دعوت كردیم. همه چیز به خوبی گذشت و عروس و داماد شب را در خانه‌مان ماندند. صبح امروز وقتی شوهرم از جلیل خواست با هم سر كار بروند، بهانه‌ای آورد تا ساعتی دیرتر خانه را ترك كند. به هر صورت شوهرم از خانه بیرون رفت و جلیل هم نیم ساعت بعد خانه را ترك كرد. هنوز زمان زیادی نگذشته بود كه جلیل دوباره به خانه برگشت و به اتاقی كه خواهرم خوابیده بود، رفت. وقتی چاقو را به دستش دیدم، ترسیدم. احتمال دادم كه بخواهد به خواهرم آسیب برساند. علت را كه پرسیدم من را تهدید كرد كه دخالت نكنم. بعد خواهرم را به قتل رساند و با لباس‌های خون آلود از خانه گریخت. خواهر مقتول گفت شنیده بودم كه جلیل از مدتی قبل به مصرف شیشه اعتیاد پیدا كرده است.


پس از ثبت اظهارات خواهر مقتول بود كه جسد به دستور قاضی به پزشكی قانونی منتقل شد و تلاش‌ها برای بازداشت داماد قاتل به جریان افتاد. در حالی كه بررسی‌ها ادامه داشت، جلیل صبح روز پنج شنبه وارد كلانتری رازی شد و خودش را تسلیم كرد. اولین بررسی‌ها نشان داد كه جلیل با زخمی كردن خودش قصد خودكشی داشته كه پشیمان شده و خود را به پلیس تسلیم كرده است.


بازپرس مدیر روستا به خبرنگار ما گفت: از آنجا که متهم به علت جراحت و خونریزی زیاد در وضعیت مناسبی نبود، به بیمارستان منتقل شد تا پس از بهبودی نسبی، بازجویی‌ها از وی انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha