سرلشكر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رییس ستادكل نیروهای مسلح به مناسبت یكم شهریور ماه روز پزشك پیامی به جامعه پزشكی كشور صادر كرد.

در متن این پیام آمده است:

یا طبیب من لاطبیب له

پروردگار قادر متعال، قدرت خلق حیات را برای خویش محفوظ نگاه داشته، اما مسوولیت تامین سلامتی جسم را كه مقر حیات است بر عهده‌ تعداد كمی از انسان‌ها گذارده است.

آدمیان خاندان خدایند كه فرموده‌اند" الخق عیال‌الله"

و آن‌كه به بركت علمی سودمند و یا دستی شفابخش، جانی یا روان انسانی را احیا كند چنان است كه جان جهانیان را احیا كرده است. به مصداق آیه‌ كریمه‌ كتاب حكیم مجید الهی؛

و من احیاها فكانها احیاءالناس جمیعا

بی‌شك ارزشمندترین نوع خدمت به آدمیان، مرهم محبت نهادن بر آلام جسم و جان آنان و زدودن رنج و اندوه دل افسردگان و بازگرداندن حیات طیب به آن‌هاست.

هرچند زبان و قلم در ستایش فضل و منزلت این قشر شریف جامعه قاصر و ناتوان است، مغتنم می‌دانم به مناسبت گرامی‌داشت روز پزشك این هم سلكان فقیه عارف، حكیم و بزرگ طبیب مسلمان ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا مقام و خدمات پزشكان كه در خدمت به نوع بشر رضایت خداوند سبحان را طالبید گرامی بداریم و تبریك عرض كنیم و برایشان در راه خدمت به كشور جمهوری اسلامی ایران تحت ولایت نائب امام زمان علیه السلام رهبر فرزانه و فرمانده معظم كل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، آرزوی موفقیت نماییم.

ما دست جامعه پزشكی كشور را كه در دوران دفاع مقدس یكپارچه در خدمت رزمندگان اسلام در جبهه و پشت جبهه حاضر بودند وسال‌هاست در درمان جانبازان و ایثارگران میهن عزیز صمیمانه خدمت می‌كنند می‌فشاریم و بر آن بوسه می‌زنیم.

هدف‌تان پایدار، جان‌تان استوار، خدمات‌تان برقرار و عنایت پروردگار یارو مددكارتان باد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha