هیات وزیران با اصلاح مصوبه تعیین سقف تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی و هزینه اقامت و سهم سازمانهای بیمه گر پایه در بخش خصوصی، مقرر کرد بیمارستانها و مراکز تشخیصی و درمانی وابسته به موسسات خیریه نیز مشمول این مصوبه شوند.

سلامت نیوز: هیات وزیران با اصلاح مصوبه تعیین سقف تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی و هزینه اقامت و سهم سازمانهای بیمه گر پایه در بخش خصوصی، مقرر کرد بیمارستانها و مراکز تشخیصی و درمانی وابسته به موسسات خیریه نیز مشمول این مصوبه شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، این مصوبه را درتاریخ دهم آذرماه امسال برای اجرا به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.
براساس مصوبه هیات وزیران، بند جدیدی به تصویب نامه شماره «17620/ت51775هـ» درتاریخ شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری اضافه شده است.
هیات وزیران شانزدهم اردیبهشت ماه سالجاری سقف تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی، سقف تعرفه های هزینه اقامت و سهم سازمانهای بیمه گرپایه درخرید خدمات تشخیصی و درمانی در بخش خصوصی را برای سال 1394 تعیین کرده بود.
همچنین براساس تصمیم هیات وزیران، مقرر شد بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی وابسته به موسسات خیریه نیز مشمول مصوبه یاد شده شوند.

**متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:
متن زیر به عنوان بند (6) به تصویب نامه شماره «17620/ت51775 ه» شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری الحاق می شود:
6- این تصویب نامه شامل بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی وابسته به موسسات خیریه نیز می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha