وزیر بهداشت گفت: همه دانشگاه های علوم پزشکی در طول 6 ماه گذشته در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشگاه ها سهم خودشان را در اجرای نقشه جامع علمی کشور مشخص کنند، ماموریت محور شدند.

سلامت نیوز:وزیر بهداشت گفت: همه دانشگاه های علوم پزشکی در طول 6 ماه گذشته در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشگاه ها سهم خودشان را در اجرای نقشه جامع علمی کشور مشخص کنند، ماموریت محور شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی گفت: در قالب طرح آمایش سرزمینی که توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد 10 قطب علمی ایجاد کردیم که بر همین اساس برای هر قطب علمی ماموریت تعیین کردیم که در نهایت منجر به امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه ها و معاونت آموزشی آن دانشگاه شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: با استفاده از نقشه جامع علمی کشور ماموریت های دانشگاه های علوم پزشکی را تعیین کردیم و برای هر دانشگاه بودجه هایی تعیین شده که این بودجه ها در قالب سه نوبت به آن ها اختصاص داده می شود.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وی در پایان گفت: با ماموریت محور شدن دانشگاه ها قطعا در کل کشور شاهد پیشرفت های علمی روز افزونی خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha