روابط عمومی اورژانس تهران، عنوان کرد: با توجه به افزایش میزان آلاینده‌های هوا و قرار گرفتن هوا در وضعیت هشدار، پایگاه‌های سیار اورژانس در پنج نقطه شهر به حالت آماده باش مستقر خواهند بود.

سلامت نیوز: روابط عمومی اورژانس تهران، عنوان کرد: با توجه به افزایش میزان آلاینده‌های هوا و قرار گرفتن هوا در وضعیت هشدار، پایگاه‌های سیار اورژانس در پنج نقطه شهر به حالت آماده باش مستقر خواهند بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، حسن عباسی، مدیر روابط اورژانس تهران از استقرار نیروهای امدادی در سطح شهر برای امدادرسانی به افرادی که بر اثر آلودگی هوا دچار مشکل شده‌اند خبر داد و گفت: نیروهای امدادی اورژانس در میادین انقلاب، آزادی، تجریش، صادقیه و شهرری از 8 صبح امروز (چهارشنبه) تا اطلاع ثانوی به حالت آماده باش مستقر خواهند بود.

وی افزود: در هر یک از پایگاه‌های سیار آمبولانس و یا اتوبوس آمبولانس وجود خواهد داشت تا در صورت بروز مشکل و مراجعه افراد در محل امدادرسانی شود و در صورت نیاز به بیمارستان‌ها منتقل شوند.عباسی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، افراد در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانند با شماره 115 تماس حاصل نمایند و از مشاوره‌های اورژانس بهره‌مند شوند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha