دو خواهر كه با ترفند رمالی از سوی شوهرخاله‌شان مورد تجاوز قرار گرفته بودند در شعبه هشتم دادگاه كیفری استان تهران، چشم در چشم او انداختند و به بیان جزییات ماجرا پرداختند.

سلامت نیوز: دو خواهر كه با ترفند رمالی از سوی شوهرخاله‌شان مورد تجاوز قرار گرفته بودند در شعبه هشتم دادگاه كیفری استان تهران، چشم در چشم او انداختند و به بیان جزییات ماجرا پرداختند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، آنها دو خواهر ٢١ و ١٧ ساله هستند كه دو سال پیش در دام شوهرخاله‌شان افتادند. او مردی ٣٠ ساله است كه با وجود اعتراف به اتهامات خود در بازجویی‌ها، در جلسه دادگاه به انكار روی آورد و گفت هیچ جرمی مرتكب نشده است. او علاوه بر اتهام تجاوز به آدم‌ربایی، كلاهبرداری و جعل سند نیز متهم شده است. اصرار متهم به انكار اتهاماتش در حالی است كه گزارش پزشكی قانونی تجاوز را تایید كرده و براساس اسناد و مدارك موجود آنها قربانی نقشه شوم شوهرخاله خود شده‌اند.


پرونده آنها روز گذشته در شعبه هشتم به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور مستشاری دیگر مورد بررسی قرار گرفت. سنگینی اتهام تجاوز به دو خواهر باعث شد تا جلسه به شكل غیرعلنی برگزار شود. در تمام دو ساعتی كه قضات به بررسی پرونده مشغول بودند، مادر جوان و مضطرب دو شاكی، سربر در شعبه هشتم گذاشته و سعی می‌كرد مسیر رسیدگی به پرونده را حدس بزند.


پس از پایان جلسه رسیدگی به پرونده، قاضی حسین اصغرزاده در شرح جزییات آن گفت: «سه سال پیش دختر ٢١ ساله‌ای قصد داشت از نامزدش جدا شود. او كه نمی‌خواست دیگران متوجه ارتباطش در زمان نامزدی شوند، از خاله‌اش كمك خواست. او هم موضوع را به شوهرش – متهم – گفت. از اینجا نقشه تجاوز با ترفند رمالی به ذهن متهم رسید. او از شاكی خواست به پزشكی قانونی مراجعه كند و گواهی بگیرد. سپس با جعل گواهی موفق شدند به راحتی طلاق دختر از نامزدش را بگیرند اما متهم حالا از مشكل جسمی دختر و ترس او از بی‌آبرویی باخبر شده بود.»


متهم برای سوءاستفاده از دختر جوان، مدعی شده بود می‌تواند با رمالی، مشكل جسمی او را حل كند. رییس شعبه هشتم با بیان این موضوع ادامه داد: «روز حادثه، متهم، شاكی را به خانه‌شان دعوت كرد. او علاوه بر دختر به همسر و پسر چهارساله‌اش، نوشیدنی مسموم به قرص خواب‌آور بسیار قوی خوراند به نحوی كه آنها به خواب عمیق فرو رفتند. سپس در شرایطی كه دختر بی‌اراده شده بود، او را مورد تجاوز قرار داد. شاكی كه صبح روز بعد متوجه این موضوع شده بود به متهم اعتراض كرد اما او مدعی شد اجنه او را آزار داده‌اند و این كار باعث بهبودش می‌شود.»


متهم كه در كمال ناباوری موفق شده بود شاكی را گمراه كند، او را چهار بار دیگر نیز مورد تجاوز قرار داد. اما نقشه او در ادامه دامان خواهر كوچك‌تر شاكی را نیز گرفت: «سوءاستفاده متهم ادامه داشت تا اینكه خواهر كوچك شاكی به مدت یك روز از خانه فرار كرد. متهم وقتی از موضوع باخبر شد او را به خانه‌اش كشاند و با بهانه كشف انگیزه فرار دختر ١٧ ساله از طریق رمالی، او را نیز با شیوه قبلی مورد آزار و اذیت قرار داد.»


دختر نوجوان كه دوبار مورد تجاوز شوهرخاله‌اش قرار گرفته بود پس از برگشتن به خانه، تهدید‌های او را نادیده گرفت و موضوع را با خواهر بزرگش – شاكی اول – در میان گذاشت. اقدامی كه هر دوی آنها را به پلیس آگاهی كشاند و پرونده‌ای قطور برای متهم گشود. شوهرخاله متجاوز پس از دستگیری از سوی پلیس، اتهام تجاوز به دو خواهر را گردن گرفت و به این ترتیب پرونده برای صدور حكم به شعبه هشتم دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد. با این حال روز گذشته، او در مقابل دو خواهر شاكی و قضات دادگاه به انكار روی آورد. به گفته قاضی اصغرزاده، متهم علاوه بر تجاوز به جرایم آدم‌ربایی در تنكابن، كلاهبرداری ٢٣ میلیون تومانی از پدرزن و جعل سند نیز متهم شده است.


رییس شعبه هشتم در پایان از شهروندان به ویژه زنان خواست تا اجازه سوءاستفاده از اعتقادات‌شان را به دیگران ندهند. او با اشاره به پیشرفت‌های علمی از آنها خواست تا مسائل خود را با كمك پزشكان حل كنند و به رمالان كه دنبال فرصتی برای استفاده از ناآگاهی دیگران هستند اطمینان نكنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha