کنفرانس یک روزه آشنایی با سرطان پستان 28 آبان ماه جاری به همت گروه پژوهشی بیماریهای پستان مركز تحقیقات سرطان پستان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

دکتر نسرین السادات علوی دبیر علمی این کنفرانس در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی هرچه بیشتر پزشکان و پیراپزشکان با شایعترین سرطان زنان یعنی سرطان پستان است تا بتوانند با تشخیص درست و به موقع و توصیه به درمان صحیح ،طول عمر و کیفیت زندگی این بیماران را افزایش دهند.

وی با اشاره به ضرورت آموزش پزشکان و پیراپزشکان در این حوزه، گفت: چون در اکثر موارد خط اول برخورد با بیماران مبتلا به این نوع سرطان را پزشکان عمومی، متخصصین زنان و ماماها تشکیل می‌دهند، باید برای تشخیص زودرس و درمان به موقع این نوع سرطان در کشور در مرحله اول به آموزش این گروه بپردازیم.

عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران افزود: در همین راستا مرکز بیماری‌های پستان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران اقدام به برگزاری کنفرانس یک روزه ای درقالب معرفی جنبه های مختلف سرطان پستان اعم از علائم بیماری، چگونگی تشخیص، نحوه درمان و پیگیری بعد از درمان و عوارض ناشی از بروز بیماری برای پزشکان عمومی و متخصصین زنان، پیراپزشکان و ماماها کرده است تا بستری مناسب برای ارائه بهتر خدمات به مبتلایان سرطان پستان فراهم شود.

دکتر علوی در ادامه خاطر نشان کرد: این کنفرانس دارای امتیاز بازآموزی برای پزشکان عمومی، متخصصین زنان ، ماماها و پرستاران است و اعضای هیات علمی مرکز تحقیقات سرطان پستان جهاد دانشگاهی با تخصص های مختلف جراحی ، رادیولوژی، سرطان شناسی بالینی، رادیو تراپی، روانپزشکی و ژنتیک در این نشست به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای حضور در این کنفرانس با شماره تلفن های 66902236-66923613 تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha