معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۴۰۳ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: یک‌هزار و ۴۱۹ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۱۰۶ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

سلامت نیوز:معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۴۰۳ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: یک‌هزار و ۴۱۹ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۱۰۶ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا، حسین درویشی با اشاره به اینکه ۲۱۶ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۲۰ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۱۷ مورد از حوادث گذشته برف و کولاک، ۱۶ مورد کوهستان، ۹ مورد صنعتی و کارگاهی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.


وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته یک‌‌هزار و ۴۶۵ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان ۷۲۶ تن در جاده‌ها، ۱۸۷ تن در برف و کولاک، ۸۴ تن در کوهستان، ۳۳ تن در شهر‌ها، ۸ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.


معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی یک‌هزار و ۴۱۹ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان ۶۸۷ تن در جاده‌ها، ۱۸۷ تن در برف و کولاک، ۸۱ تن در کوهستان، ۳۲ تن در شهر‌ها و ۸ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.


وی به اسکان اضطراری ۱۰۶ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۳۰۸ تن نجات یافتند که ۲۳۶ تن به مراکز درمانی منتقل و ۷۲ تن سرپایی درمان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha