رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از مه گرفتگی و کاهش دید در استان گیلان خبر داد و گفت: برابر گزارش‌های دریافتی 7محور مواصلاتی به دلیل نبود ایمنی و شرایط بد جوی مسدود است.

سلامت نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از مه گرفتگی و کاهش دید در استان گیلان خبر داد و گفت: برابر گزارش‌های دریافتی 7محور مواصلاتی به دلیل نبود ایمنی و شرایط بد جوی مسدود است.


به گارش سلامت نیوز به نقل از میزان،سرهنگ نادر رحمانی  درباره وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد:  برابر گزارش‌های دریافتی در استان گیلان (اکثر محورها) مه گرفتگی همراه با کاهش دید اعلام شد.

وی به وضعیت ترافیکی جاده‌ها اشاره کرد و گفت:  ترافیک در استان البرز باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) پرحجم و نیمه سنگین گزارش شد.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خاتمه به مسدود بودن 7 محور مواصلاتی اشاره کرد و گفت:  محور پونل به خلخال واقع در استان‌های گیلان و اردبیل، محور شمشک - دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، محور سروآباد- پاوه، واقع در استان کردستان، محور گنجنامه-تویسرکان واقع در استان همدان و محور سی سخت - بیده، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد،  آزاد راه چالوس- مرزن آباد  و همچنین  محور کنارک – جاسک واقع در استان سیستان وبلوچستان  تا اطلاع بعدی، بدلیل بارش شدید باران و طغیان رودخانه ، مسدود است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha