با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموش پزشکی، مرکز پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان ضیایی شهرستان اردکان یزد روز دوشنبه به بهره برداری رسید.

سلامت نیوز: با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموش پزشکی، مرکز پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان ضیایی شهرستان اردکان یزد روز دوشنبه به بهره برداری رسید.


به گزارش سلامت نیز به نقل از  ایرنا، این مرکز درمانی در زمینی به وسعت سه هزار و 500 مترمربع و با زیربنای یک هزارو 600 مترمربع احداث و بالغ بر 18 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.


هزینه ساخت پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان ضیایی اردکان 55 درصد توسط خیران و 45 درصد توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد پرداخت شده است و با 31 متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف پزشکی مشغول فعالیت می شود.


این پلی کیلینیک دارای 43 اتاق در بخش های روانشناسی بالینی، بیناسنجی، شنواسنجی، آندوسکپی، نوار مغز، نوار عصب و عضله و اتاق عمل سرپایی است.
سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی پیش از بخش های مختلف بیمارستان ضیایی اردکان بازدید و با کادر پزشکی این بیمارستان گفت وگو کرد.


دراین بازید وزیر بهداشت از بیماران این بیمارستان نیز عیادت و به خانواده مرحوم ضیایی، خیر عرصه سلامت اردکان لوح تقدیر اهدا کرد.
مرحوم محمد ضیایی، یک سوم دارایی خود را وقف بهداشت و درمان این شهرستان کرده است.


در ادامه برنامه، وزیر بهداشت، مسجد نور بیمارستان ضیایی اردکان را افتتاح کرد، این مسجد در زمینی به مساحت 500 مترمربع احداث و 7 سوئیت در طبقه دوم ان بنا شده است که همراهان بیماران راه دور می توانند از آن استفاده کنند.


برای ساخت و تکمیل این مسجد نزدیک به 10 میلیارد ریال توسط خیر مرحوم حاج محمد ضیایی اردکانی هزینه شده است.


رئیس جمهوری و برخی از اعضای هیات دولت روز دوشنبه میهمان مردم استان یزد هستند.


اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha