چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

یك استاد دانشگاه ٣٠ ساله كه به همراه دوستش در داخل خودروی سانتافه به دختری جوان تعرض كرده بود برای ادامه مراحل پرونده به دادسرای جنایی فراخوانده شد.

سلامت نیوز: یك استاد دانشگاه ٣٠ ساله كه به همراه دوستش در داخل خودروی سانتافه به دختری جوان تعرض كرده بود برای ادامه مراحل پرونده به دادسرای جنایی فراخوانده شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، این حادثه در تاریخ ٢١ مردادماه امسال در ساعت یك بعد از نیمه‌شب در حالی اتفاق افتاد كه ماموران كلانتری١٢٣ نیاوران در حال گشت‌زنی‌ در منطقه به خودروی نادر مشكوك شدند. همین كه به سمتش رفتند خودرو شروع به حركت كرد و مرجان با سروصورت زخمی از آن پایین افتاد.

این دختر جوان كه ٢٨ سال دارد ماجرای آن شب را این طور برای بازپرس تعریف كرد: آن شب در خیابان قیطریه و نزدیكی اتوبان اندرزگو در حال پیاده روی بودم كه ناگهان فشارم افتاد و حالم بد شد. سرم گیج می‌رفت و نمی‌توانستم در حال راه رفتن تعادلم را حفظ كنم. همان موقع نادر به همراه دوستش با یك ماشین سانتافه شاسی بلند سفیدرنگ جلویم توقف كردند. من هم سوار شدم تا مرا به نزدیك‌ترین درمانگاه آنجا برسانند.

هنوز چند دقیقه از حضور من داخل ماشین نگذشت كه نادر و دوستش ماشین را در یكی از كوچه‌ها پارك، در خودرو را قفل كردند و به صندلی عقب ماشین آمدند و شروع به آزار و اذیت من كردند. آنها دستبند طلا و انگشترهایم را هم به سرقت بردند. نمی‌دانم چه مدتی گذشت كه ماشین پلیس متوجه حضور مشكوك ما داخل ماشین شد. همین كه ماشین پلیس وارد كوچه شد نادر و دوستش درهای خودرو را باز كردند و من را بیرون انداختند و فرار كردند.

ماموران پلیس این دختر را در ساعت سه پیدا كردند، این درحالی است كه طبق گفته مرجان او در ساعت یك بعد از نیمه‌شب به خودروی این دو پسر جوان سوار شده بود. متهم كه استاد یكی از دانشگاه‌ها هم هست در اظهارات خود به بازپرس شعبه ٥ دادسرای جنایی گفت: من و دوستم در داخل خودرو با این خانم آشنا شدیم.

او به ما گفت كه فشارش افتاده. با هم به رستورانی رفتیم و غذا خوردیم وقتی حالش بهتر شد با میل خودش این كار را انجام دادیم. نادر در صحبت‌هایش درباره ادعای سرقت از جانب مرجان به بازپرس گفت: من وضعیت مالی خوبی دارم و دلیلی ندارد كه انگشتر و دستبند این خانم را سرقت كنم. پدربزرگ نادر در گفت‌وگو با «اعتماد» می‌گوید: « نوه‌ام تازه داشت سال آخر دكترایش را می‌خواند. او استاد دانشگاه است. نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. این جوان با این كار هم خودش را از بین برد، هم ما را.» این پرونده در شعبه ٥ دادسرای جنایی تهران در حال پیگیری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha