پسر جوانی که در درگیری خیابانی، جنایتی را رقم زده و متواری شده بود، 8 ساعت پس از قتل دستگیر شد. متهم 20 ساله انگیزه‌اش را از این جنایت تهدید مقتول برای رد نشدن از خیابان عنوان کرد.

سلامت نیوز:پسر جوانی که در درگیری خیابانی، جنایتی را رقم زده و متواری شده بود، 8 ساعت پس از قتل دستگیر شد. متهم 20 ساله انگیزه‌اش را از این جنایت تهدید مقتول برای رد نشدن از خیابان عنوان کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، ساعت 12 شب شنبه گذشته، کارآگاهان جنایی در جریان درگیری منجر به قتل پسر جوانی قرار گرفتند. ماموران بلافاصله راهی محل حادثه شده و با جسد خونین پسر جوانی مواجه شدند. بررسی های اولیه متخصصان پزشکی قانونی ایلام حکایت از آن داشت که پسر جوان با ضربات جسمی نوک تیز مانند چاقو به قتل رسیده است.

در تحقیقات از شاهدان مشخص شد که عامل این جنایت پسری 20 ساله به نام بهروز است که پس از قتل از محل متواری شده است. با توجه به هویت متهم بدست آمده، بررسیها برای دستگیری متهم فراری آغاز شد. تحقیقات نشان می‌داد که بهروز پس از جنایت، دیگر به خانه‌شان نرفته است. با این حال، کارآگاهان پلیس همه محل‌هایی را که احتمال می‌دادند متهم در آنجا مخفی شده است را زیر نظر گرفتند و درنهایت ساعت 8 صبح فردای روز قتل، بهروز در خانه یکی از اقوامش دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا گوهری، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در رابطه با این خبر به آنا گفت: متهم جوان پس از دستگیری به قتل اعتراف کرد. او در رابطه با انگیزه‌اش از این جنایت این‌طور بیان کرد که مقتول راهم را سد کرده و گفت که دیگر حق ندارم از خیابان محل زندگی‌شان عبور کنم. سر همین مساله آنها باهم درگیر می‌شوند و این درگیری منجر به قتل می‌شود.

   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha