رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به اینکه پیشگیری از زلزله‌های اجتماعی ضروری است، گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

سلامت نیوز:رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به اینکه پیشگیری از زلزله‌های اجتماعی ضروری است، گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،فرح‌ناز رافع  اظهار داشت: موضوع زنان کارتن‌خواب لازم است که بیشتر مورد توجه قرار گیرد چرا که این مسئله فساد را در کشور افزایش داده و اسیب‌پذیری جامعه را بیشتر می‌کند، همچنین فرزندانی که از این زنان به دنیا می‌آیند نیز خود یک معضل و مسئله به شمار رفته بنابر این جهت پیشگیری از این مشکلات باید اقدامات پیشگیرانه مؤثری انجام گیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید از وقوع زلزله‌های اجتماعی در کشور پیشگیری کنیم، گفت: در سازمان داوطلبان تلاش می‌کنیم با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد و سمن‌ها موضوعات پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را بیشتر مورد توجه قرار داده و فعالیت‌های خود را در این حوزه عمیق‌تر کنیم.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به اینکه هلال‌احمر پرچم حقوق بشردوستانه را علم می‌کند و حامی سلامت انسان‌ها است، گفت: کار ما در سازمان داوطلبان تعطیل‌بردار نیست و سعی می‌کنیم که اقدامات خود را در جهت ارائه خدمات انسان‌دوستانه افزایش دهیم.

رافع ادامه داد: پیشگیری از حوادث و بلایا و فرهنگ‌سازی در این زمینه بخشی از اقدامات هلال‌احمر است ولی نهادینه کردن اخلاق و انسانیت نیز بر اساس اهداف این جمعیت مورد توجه قرار داشته و می‌خواهیم در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت کنیم.

وی با اشاره به اینک سفرنامه سلامت و امید در هفته هلال‌احمر طی سال آینده در استان یزد برگزار می‌شود، گفت: این سفرنامه علاوه بر اینکه مانور آمادگی و عملیات است، در کنار آن کار آمایشی نیز صورت گرفته و نقاط ضعف و قوت شناسایی می‌شود از طرفی مردم با فعالیت‌های هلال‌احمر بیشتر آشنا می‌شوند.

رئیس سازمان داوطلبان بیان داشت:‌ دعوت مردم به کار خیر، ایجاد نشاط و شادی و اینکه افراد نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت نباشد از دیگر اهداف سفرنامه سلامت و امید به شمار می‌رود و بر همین اساس این سفرنامه را مورد توجه قرار داده‌ایم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه در حوزه پیشگیری و آموزش، در حوزه کاهش‌آسیب‌های اجتماعی در کشور باید اقدامات بسیار زیادی انجام شود، خاطر نشان کرد: سازمان داوطلبان علیرغم تلاش در این حوزه نمی‌تواند به تنهایی در این عرصه موفقیت‌های بزرگ به همراه داشته باشد بنابر این با همکاری بین‌بخشی و هم‌افزایی دستگاه‌ها می‌توان امیدوار بود که شاهد کاهش هر چه بیشتر آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع آن در کشور باشیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha