«کلیدم را گم کرده‌ام». این نخستین جمله‌ای بود که زن جوان برای گرفتار کردن مردان جوان در دام زورگیران به زبان می‌آوردم.

ترفند عجیب یک زن برای به دام انداختن مردان

سلامت نیوز: «کلیدم را گم کرده‌ام». این نخستین جمله‌ای بود که زن جوان برای گرفتار کردن مردان جوان در دام زورگیران به زبان می‌آوردم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، زمانی كه طعمه‌های این زن از دیوار بالا می‌رفتند تا در را برایش باز كنند خبر نداشتند 5زورگیر خشن در كمین آنها نشسته‌اند. نخستین زورگیری با این شگرد چند روز پیش در یكی از محله‌های شهر كرمان رقم خورد. مرد جوانی در حال عبور از خیابان بود كه زن سد راهش بود. زن نگران به‌نظر می‌رسید و می‌گفت كه كلیدش را گم‌كرده و پشت در مانده است. او سپس خانه‌ای ویلایی را نشان داد و از مرد جوان خواست به او كمك كند و با پریدن به داخل حیاط، در را به رویش باز كند.

مرد جوان كه فریب حرف‌های این زن را خورده بود از دیوار بالا رفت و به داخل حیاط پرید. اما به محض اینكه در را باز كرد، 5مرد به او حمله كردند و به ضرب و شتم وی پرداختند. آنها با این ادعا كه مرد جوان با این زن كه از اقوامشان است رابطه داشته است، او را به باد كتك گرفتند و با سرقت همه پول‌ها و اموال باارزش‌اش، تهدیدش كردند كه اگر از آنها شكایت كند، آبرویش را می‌برند و پا به فرار گذاشتند. مرد جوان اما پس از این سرقت راهی كلانتری شد و از سارقان شكایت كرد. با شكایت او، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دزدان شروع شد تا اینكه سرنخ‌هایی از هر 5 عضو باند به‌دست آمد و آنها كه یك زن و 5مرد بودند، یكی پس از دیگری دستگیر شدند.

سرهنگ روانبخش، رئیس پلیس شهرستان كرمان با بیان این خبر گفت: با كشف اموال مسروقه ازجمله تلفن همراه و مقداری پول نقد از متهمان، آنها لب به اعتراف گشودند و به سرقت و زورگیری با این شگرد اعتراف كردند. به گفته وی، برای تمامی متهمان قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تكمیلی در این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha