صبح روز دوشنبه 30 فروردین ماه 1395 در ساعت 08/11 ماموریتی مبنی بر سقوط سرباز وظیفه میراث فرهنگی به دیسپچ مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی استان قزوین اعلام شد.

سلامت نیوز:صبح روز دوشنبه 30 فروردین ماه 1395 در ساعت 08/11 ماموریتی مبنی بر سقوط سرباز وظیفه میراث فرهنگی به دیسپچ مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی استان قزوین اعلام شد.

به گزارش سلامت نیوز احمد قاسمی معاون مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی استان قزوین گفت:  ماموریت مورد نظر سقوط سرباز وظیفه( از نگهبانان میراث فرهنگی) از سطح همتراز در قلعه لمبسر از ارتفاعات رازمیان( الموت شرقی)، كه دچار شكستگی زانو شده بود، و پرسنل همیشه آماده پایگاه فوریت های رازمیان آقایان بهنام كریمی و مجتبی میرزایی پس از گذشت شش دقیقه خود را به نزدیكی محل اعلام شده رسانده اما گویا محل حادثه مسیر پر پیچ و خمیست كه تكنسین ها را مجبور به پیاده روی ادامه مسیر كرده، و این دو تكنسین كوشا پس از گذشت 25 دقیقه پیاده روی در ارتفاعات كه دارای پله های بسیار زیاد و مسیر لغزنده ای بوده خود را به مصدوم رساندند.


ایشان در ادامه فرمود: تكنسین ها پس ار انجام اقدامات درمانی اولیه مصدوم را روی تخته پشتی فیكس كرده و به كمك چند تن از اعضاء مصدوم را از همان مسیر خطرناك به كنار آمبولانس رساندند.
ایشان در پایان فرمودند: با وجود اینكه این مسیر خطرناك شاید باعث وارد شدن صدمه به خود تكنسین ها می شد اما این موضوع مانع كار آنان نشد.
وی عنوان كرد حال كنونی مصدوم رو بهبود است و جهت ادامه مراحل درمان تحویل درمانگاه رازمیان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha