رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور گفت: توجه به امنیت و معیشت کارگران از مهمترین خواسته های تشکل های کارگری است و خدمت به این قشر را عبادتی ارزنده می دانیم.

توجه به امنیت و معیشت کارگران از مهمترین خواسته های تشکل های کارگری است

سلامت نیوز: رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور گفت: توجه به امنیت و معیشت کارگران از مهمترین خواسته های تشکل های کارگری است و خدمت به این قشر را عبادتی ارزنده می دانیم.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اولیاء علی بیگی در همایش کارگر، امید به آینده و تامین اجتماعی اظهار داشت: امنیت شغلی کارگران به اندازه تقویت امنیت ملی و اجتماعی در کشور اهمیت دارد.
وی افزود: تشکل های کارگری مطیع رهبری، خادم کارگران و حامی دولت هستند و سیاست های این تشکل ها، همواره حول این سه موضوع شکل گرفته است.
وی ادامه داد: معتقدیم برای پیشبرد اهداف خود و خدمت شایسته به کارگران باید این سه اصل را به عنوان عقاید قلبی خود مورد توجه قرار دهیم.
علی بیگی افزود: اطاعت از رهبری و پیروی از ولایت فقیه همواره مبنای باورها و اعتقاداتمان بوده است.
وی با بیان اینکه خادم کارگران هستیم از اینرو که پیامبر بر دستان کارگر بوسه می زد، گفت: در مسیر رفع مشکلات و خدمتگذاری مناسبتر به جامعه کارگری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
 
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی: قدردان زحمات کارگران و مبارزات آنان هستیم
 رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز در این مراسم با بیان اینکه شرایط امروز کارگران حاصل تلاشها و مبارزات کارگران در سال های گذشته بوده است، گفت: قدردان زحمات کارگران و مبارزات آنان هستیم.
علی اصغر بیات اظهار داشت: امام راحل، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور همواره بر رسیدگی به وضعیت کارگران تاکید داشتند.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی حاصل تلاشها و زحمات کارگران است و طی 60 سال گذشته، این سازمان با حق بیمه دریافتی از کارگران به وجودآمده است و امروز 42 میلیون نفر از اقشار جامعه را تحت پوشش دارد.
بیات با بیان اینکه شاهدیم که بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی در حال گسترش و احداث است، گفت: تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی حاصل حق بیمه کارگران است که به امید و آینده روشن به این سازمان پرداخت کرده اند.
وی تصریح کرد: منابع و ذخایر سازمان تامین اجتماعی حق الناس و متعلق به کارگران است و آنان از اموال خود پاسداری می کنند.
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیان اینکه اموال سازمان تامین اجتماعی امانتی است که از پیشینیان به جامعه کارگری رسیده است، گفت: این امانت را بدون هیچ کم و کاستی به آیندگان تحویل خواهیم داد.
وی درمان مستقیم و رایگان سازمان تامین اجتماعی را از خدمات ارزنده این سازمان به کارگران عنوان کرد و افزود: تحت هیچ شرایطی حاصل خون دل کارگران را از دست نمی دهیم.
بیات افزود: از دولت تدبیر و امید تقاضا داریم برای  پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی به منظور ارائه خدمات بهینه به جامعه،  اقدام کنند.
وی از اجرای طرح کرامت رضوی و نسیم سلامت و دیگر خدمات ارزنده ای که به بازنشستگان و کارگران ارائه شده است، قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha