رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری از رایگان شدن درمان بیمارانی که دچار سوختگی شده‌اند خبر داد و گفت: بیمارستان شهید مطهری و حضرت فاطمه (س) در صورتی که بیمار استطاعت مالی نداشته باشد خدمات درمانی رایگان به بیمار ارائه می‌دهد.

فوت سالانه 2 تا 3 هزار نفر به دلیل سوختگی

سلامت نیوز:رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری از رایگان شدن درمان بیمارانی که دچار سوختگی شده‌اند خبر داد و گفت: بیمارستان شهید مطهری و حضرت فاطمه (س) در صورتی که بیمار استطاعت مالی نداشته باشد خدمات درمانی رایگان به بیمار ارائه می‌دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، مصطفی ده‌مرده‌ای در نشست خبری که در رابطه با کنگره جراحان پلاستیک، زیبایی و ترمیمی برگزار شد، اظهار داشت: با همکاری جراحان پلاستیک و انجمن حمایت از  هر بیماری که دچار سوختگی شود یا سوختگی قدیمی داشته باشد در صورت عدم استطاعت مالی در بیمارستان شهید مطهری و حضرت فاطمه (س) به صورت رایگان تحت درمان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای بهره‌مندی از خدمات درمانی رایگان فرد حتما باید تابعیت ایرانی و دفترچه بیمه داشته باشد، افزود: سالانه حدود 200 تا 150 هزار مورد سوختگی در کشور به وقوع می‌پیوندند و 25 هزار نفر نیز در این ارتباط در بیمارستان بستری می‌شود؛ همچنین 2 تا 3 هزار بیمار نیز به دلیل سوختگی جان خود را از دست می‌دهند.

ده‌مرده‌ای با بیان اینکه سوختگی سیزدهمین عامل مرگ و میر و بیماری در کشور است گفت: درمان هر درصد سوختگی در بیمارستان‌های خصوصی حدود 5 میلیون تومان است که در بیمارستان‌های دولتی این میزان یک میلیون تومان بوده که 6 درصد آن را نیز دولت می‌پردازد.

رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری خاطرنشان کرد:به ندرت پیش آمده که ICU سوختگی برای بیماران نداشته باشیم و در 80 درصد مواقع همه بیماران پذیرش شده و به آنها تخت لازم را ارائه می‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha