به‌دنبال قتل اسرارآمیز مرد میانسالی در آپارتمانش، همسر وی جزئیات تازه‌ای از ماجرای جنایت را فاش کرد.

جزئیات تازه در پرونده جنایت اسرارآمیز طبقه ۱۳

سلامت نیوز: به‌دنبال قتل اسرارآمیز مرد میانسالی در آپارتمانش، همسر وی جزئیات تازه‌ای از ماجرای جنایت را فاش کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، صبح شنبه در طبقه سیزدهم برجی در منطقه سعادت‌آباد جنایتی رخ داد كه پلیس و بازپرس جنایی را به محل حادثه كشاند. مردی داخل آپارتمان با ضربه چاقو به قتل رسیده بود و همسر وی در تحقیقات اولیه مدعی شد كه قتل از سوی یكی از بستگان نزدیك شوهرش كه شب حادثه مهمان خانه آنها بوده صورت گرفته است.

این زن 57ساله دیروز در شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران، پیش‌روی قاضی حسین‌پور جزئیات تازه‌ای را مطرح كرد و چنین گفت: شوهرم مدتی قبل از همسرش جدا شد و با من ازدواج كرد. چون مادرم مریض بود، او نیز پیش ما زندگی می‌كرد. 10روز پیش محمد یكی از بستگان نزدیك شوهرم به خانه ما آمد. من شنیده بودم او اعتیاد دارد و چون بیكار بود بارها از شوهرم خواسته بود تا برایش كار جور كند. آن شب محمد پیش شوهرم در اتاق خواب خوابید. ساعت حدود 5:15صبح شنبه بود كه از اتاق صدایی شنیدم.

به آنجا رفتم و دیدم محمد كنار شوهرم نشسته و غرق در خون است. وحشت كردم و فریاد زدم. محمد به سمت من حمله كرد. دستش را روی گلویم گذاشت و می‌خواست خفه‌ام كند. او می‌گفت اگر جیغ نكشی كاری با تو ندارم و اجازه می‌دهم زنده بمانی. به او التماس كردم اجازه دهد كه از همسایه‌ها كمك بگیرم. چون از شوهرم خون زیادی می‌رفت اما هنوز زنده بود اما محمد گفت بعد از رفتنش به اورژانس زنگ بزنم.

او با تهدید از من خواست تا جای پول‌ها و سوئیچ ماشین شوهرم را نشانش بدهم، گفتم نمی‌دانم كجاست. آنجا بود كه محمد از جیب كتش اسلحه‌ای بیرون آورد و به سمت من نشانه گرفت. او تهدید كرد كه النگو و انگشترم را تحویلش بدهم. من از ترس جانم هرچه خواست در اختیارش قرار دادم تا اینكه در یك لحظه وقتی حواسش پرت شد به سمت در رفتم. با باز كردن در ورودی و جیغ و فریاد همسایه‌ها را خبر كردم. همان لحظه محمد با خونسردی و آرامی از خانه خارج شد. تلاش كارآگاهان پلیس آگاهی تهران برای دستگیری محمد ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha