سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

اظهارات شاهد خردسال درخصوص قتل مادرش به بازداشت پدر وی منجر شد.

معمای قتل یک زن در پایتخت

سلامت نیوز: اظهارات شاهد خردسال درخصوص قتل مادرش به بازداشت پدر وی منجر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، شامگاه یكشنبه، مأموران كلانتری مشیریه با قاضی ایلخانی بازپرس جنایی تماس گرفتند و خبر از قتل زنی 25ساله در خانه‌اش دادند. جسد قربانی در اتاق خواب افتاده بود و به گفته پزشكی قانونی بر اثر خفگی جان باخته بود. آثار بریدگی روی دست او هم دیده می‌شد كه كارآگاهان احتمال دادند عامل جنایت برای صحنه‌سازی‌ سعی كرده ماجرا را خودكشی نشان دهد.

مأموران به تحقیق از شوهر قربانی پرداختند. او گفت: همسرم به همراه 2 دختر یك و 3ساله‌ام در خانه بودند و من هم از صبح به محل كارم رفته بودم. وقتی به خانه برگشتم و از بچه‌ها سراغ مادرشان را گرفتم، گفتند كه در اتاق خواب است اما وقتی به آنجا رفتم، متوجه شدم كه همسرم نفس نمی‌كشد و با داد و فریاد همسایه‌ها را خبر كردم. مأموران در مرحله بعدی به تحقیق از دختر 3ساله وی پرداختند. او مدعی شد كه پیش از جنایت فرد ناشناسی به خانه آنها آمده بود و پس از آن پدر و مادرش با هم درگیر شده‌اند. پس از درگیری نیز پدرش از خانه بیرون رفته و دوباره برگشته است. در چنین شرایطی قاضی جنایی دستور بازداشت شوهر وی را به‌عنوان مظنون در جنایت صادر كرد.

او دیروز وقتی به شعبه هشتم دادسرای جنایی منتقل شد و پیش روی قاضی ایلخانی بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت چنین گفت: من با همسرم هیچ مشكلی نداشتم و نمی‌دانم چه‌كسی او را به قتل رسانده است. همه حرف‌های دخترخردسالم داستان خیالی خودش است چون او همیشه خیال پردازی می‌كند و این بار هم هرچه گفته ساخته ذهن كودكانه‌اش و خیالی است.

هم‌اكنون شوهر قربانی با قرار قانونی بازداشت شده و تحقیقات در این خصوص برای كشف معمای جنایت ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha