سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 188594

قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور اظهارداشت: پرستاری یکی از ارکان و اجزای اصلی نظام سلامت است که بیشترین تاثیرگزاری را در روند درمان و مراقبت بیماران دارد

اجازه نمی دهند پرستاری رشد کند

سلامت نیوز:قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور اظهارداشت: پرستاری یکی از ارکان و اجزای اصلی نظام سلامت است که بیشترین تاثیرگزاری را در روند درمان و مراقبت بیماران دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، محمد شریفی مقدم در نشست فصلی مدیران پرستاری، گفت: مدیران پرستاری نقش به سزایی در اداره امور پرستاری دارند و اعتقاد بر این است که محوریت بیمارستان ها با پرستاران و با مدیران آنان است.
وی افزود: در هر زمانی گفته شده است که در دنیا مدیریت بیمار با پرستاران و مدیران پرستاری است و باید در حد شان، جایگاه، اختیارات و مسئولیت های مدیران پرستاری با آنان برخورد شود.
شریفی مقدم با اظهار تاسف از اینکه اجازه نمی دهند پرستاری در محورهای مختلف رشد کند، گفت: امیدواریم با تلاش و همکاری یکدیگر، بتوانیم  پرستاری را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور افزود: سازمان نظام پرستاری در دوره چهارم به دنبال آن است که شان و جایگاه پرستاری را هم به جامعه ، هم به مسئولین و هم به پرستاران با پتانسیل هایی که وجود  دارد، نشان دهد. 
شریفی مقدم تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است که پرستاری یکی از ارکان و اجزای اصلی نظام سلامت است که بیشترین تاثیرگزاری را در روند درمان و مراقبت بیماران دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha