مرد افغان پس از آنكه نتوانست قرض یك میلیون تومانی طلبكارش را بدهد، او را كشت و جسدش را در آشپزخانه دفن كرد اما وقتی می‌خواست فرار كند، صاحبخانه مشكوك شد و همه‌چیز لو رفت.

بازار گرمی تعمیركار لوله، راز قتل را فاش كرد

سلامت نیوز:مرد افغان پس از آنكه نتوانست قرض یك میلیون تومانی طلبكارش را بدهد، او را كشت و جسدش را در آشپزخانه دفن كرد اما وقتی می‌خواست فرار كند، صاحبخانه مشكوك شد و همه‌چیز لو رفت.


 به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، رسیدگی به این پرونده از ١٢ مرداد ٩٤ با اطلاع كلانتری ١٣ آبان تهران از كشف جسد مردی جوان در خانه‌اش و دستگیری عامل قتل آغاز شد. با حضور ماموران، صاحبخانه مقتول، مردی افغان را به عنوان قاتل به آنها تحویل داد و گفت: «دیروز ظهر با شنیدن صدای كندن زمین، به خانه مستاجرم رفتم.

آنجا یكی از آشنایان او را دیدم كه با بیل و كلنگ، مشغول كندن كف آشپزخانه بود.
مدعی شد لوله‌های آب نشت كرده و چاله را برای پیدا كردن محل نشت كنده است. فكر كردم راست می‌گوید اما فردا صبح كه برگشتم دیدم چاله را پر كرده. علتش را پرسیدم اما جواب قانع‌كننده‌ای نداد برای همین با یكی از دوستانم كه تعمیركار لوله است تماس گرفتم. او كه آمد، گفت لوله‌های خانه پوسیده است و باید عوض شود. می‌خواست چاله را دوباره خالی كند كه ناگهان متهم مرا به گوشه‌ای كشاند و گفت كه مستاجرم را كشته و جسدش را در چاله پنهان كرده است.»


با تایید حرف‌های صاحبخانه از سوی متهم، پرونده‌ای با موضوع «قتل عمد» تشكیل شد و تیمی از كارآگاهان پایگاه دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ مشغول بازجویی از متهم شدند. مرد ٣٠ ساله گفت: «من و مقتول از آشنایان دور هم بودیم. از مدتی پیش، یك میلیون تومان به او قرض داشتم. چند بار خواست پولش را پس بدهم اما نتوانستم. روز حادثه، مرا به خانه‌اش دعوت كرد. زن و فرزندانش (دو پسر خردسال) نبودند. آنجا دوباره بحث بدهكاری‌ام را پیش كشید. وقت خواستم اما قبول نكرد. گفت آبرویم را می‌برد و مرا می‌كشد.


درگیری‌مان كه بالا گرفت، گلویم را با دستانش فشار داد. با سر ضربه‌ای به دماغش زدم كه او هم با مشت به صورتم زد. از این كارش عصبانی شدم، برای همین گردنش را گرفتم و فشار دادم. چند لحظه بعد، صورتش كبود شد و روی زمین افتاد. ترسیدم نكند از جایش بلند شود برای همین پارچه‌ای برداشتم و با آن خفه‌اش كردم. بعد هم با چاقوی آشپزخانه ضربه‌ای به او زدم.»


متهم درباره دفن جسد نیز گفت: «تصمیم گرفتم جسد را در آشپزخانه دفن كنم. با بیل و كلنگ شروع به كندن زمین كردم اما صاحبخانه فهمید و سراغم آمد. سریع جسد را در كمد دیواری گذاشتم و مدعی شدم چاله را به خاطر نشتی لوله‌های آشپزخانه كنده‌ام. قبول كرد اما قرار شد فردا، دو كارگر بیاورم تا آنها كار را انجام دهند برای همین به خانه خودم برگشتم. تا صبح خوابم نبرد.

طرف‌های ساعت ٦-٥ صبح برگشتم. دو كارگر آوردم. آنها كف آشپزخانه را كندند و رفتند.
سپس جسد را همانجا دفن كردم. داشتم از خانه بیرون می‌آمدم كه صاحبخانه سر رسید. پرسید چرا چاله را پر كردی؟ گفتم لوله‌ها را درست كردم. قبول نكرد. زنگ زد یكی از دوستانش كه تعمیركار لوله بود، آمد. گفت باید همه لوله‌ها عوض شود! می‌خواست چاله را خالی كند. اگر این كار را انجام می‌داد، جسد پیدا می‌شد. هیچ چاره‌ای برایم باقی نمانده بود، برای همین ماجرا را برای صاحبخانه تعریف كردم. چند دقیقه بعد پلیس آمد.»


با ثبت اعتراف متهم، كیفرخواست پرونده صادر شد و در اختیار شعبه دوم دادگاه كیفری استان تهران به ریاست قاضی مقدم زهرا قرار گرفت. صبح دیروز قرار بود جلسه دادگاه برگزار شود اما از آنجا كه اولیای دم (دو پسر خردسال مقتول) صغیر هستند و در این شرایط كسب نظر رییس قوه قضاییه الزامی است، به دلیل عدم ابلاغ این نظر به دادگاه، جلسه رسیدگی به آینده موكول شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha