یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

دختر ۲۰ ساله وقتی از خانه فرار کرد نمی‌دانست سرنوشتی شوم در انتظارش است.

اسارت دختر فراری برای بیگاری

سلامت نیوز: دختر ۲۰ ساله وقتی از خانه فرار کرد نمی‌دانست سرنوشتی شوم در انتظارش است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، او 15روز در خانه زنی زندانی بود و بیگاری می‌كرد.چهارشنبه هفته گذشته دخترجوانی هراسان خود را به ماموران پلیس رساند و مدعی شد كه در دام زن آدم‌ربایی گرفتار و حالا موفق به فرار از اسارتگاه شده است. با شكایت این دختر 20ساله، وی روز گذشته مقابل قاضی مرشدلو بازپرس شعبه هفتم دادسرای امورجنایی تهران قرار گرفت.

او گفت:به خاطر اختلافاتی كه با خانواده‌ام داشتم حدود دو هفته قبل فرار كردم اما نمی‌دانستم حادثه شومی در انتظارم است. وقتی فرار كردم به شهریار رفتم و در آنجا با زنی به نام بنفشه آشنا شدم. او پیشنهاد داد كه شب را مهمان خانه‌اش باشم. آن شب وقتی به خانه او رفتم تازه متوجه شدم كه ماجرا از چه قرار است. بنفشه مرا در خانه‌اش حبس كرد و برای كارهای منزل از نظافت گرفته تا پختن غذا برای میهمان‌هایش از من بیگاری می‌كشید.

او در روز فقط یك نوبت به من غذا می‌داد. از سوی دیگر بیشتر وقت‌ها خانه بود و زمانی كه می‌خوابید و یا بیرون می‌رفت، درها را قفل می‌كرد تا فرار نكنم. هروقت هم اعتراض می‌كردم می‌گفت من جای خواب برایت فراهم كردم و تو باید در ازای آن همه كارهای خانه‌ام را انجام بدهی.

او مدام می‌گفت تو فراری هستی و جایی برای استراحت نداری، اگر بیرون باشی در دام پسران شیطان‌صفت گرفتار می‌شوی و وضعیت خطرناكی پیش رویت است. دختر جوان گفت: دو هفته آنجا زندانی بودم تا اینكه شب آخر زمانی كه بنفشه خواب بود از طریق پنجره موفق شدم فرار كنم. در مدتی كه آنجا بودم هیچ راه فراری نداشتم حتی اگر فریاد هم می‌زدم كسی صدایم را نمی‌شنید چرا كه اطراف خانه بنفشه، خانه دیگری نبود.

پس از اظهارات دختر جوان، وی در اختیار خانواده‌اش قرار گرفت و ماموران بنفشه را دستگیر كردند. او با دستور قاضی در اختیار مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha