سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

مرد جوان خودش را فیزیوتراپ معرفی و ادعا می‌کرد با همکاری یکی از بازیگران مشهور قصد دارد یک مرکز درمانی راه‌اندازی کند، اما همه این حرف‌ها بخشی از نقشه سیاه او برای یک زن ماساژور بود.

دام فیزیوتراپ قلابی برای زن ماساژور

سلامت نیوز: مرد جوان خودش را فیزیوتراپ معرفی و ادعا می‌کرد با همکاری یکی از بازیگران مشهور قصد دارد یک مرکز درمانی راه‌اندازی کند، اما همه این حرف‌ها بخشی از نقشه سیاه او برای یک زن ماساژور بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، اواخر بهمن‌ماه سال گذشته زن جوانی به پلیس آگاهی رفت و مدعی شد یك فیزیوتراپ او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. زن جوان گفت: از مدتی قبل به‌دنبال جدایی از شوهرم به تنهایی زندگی می‌كنم. در این مدت تلاش كردم با كاركردن سرگرم باشم تا مشكلات زندگی را كمتر حس كنم. مدتی قبل در دوره‌های ماساژدرمانی شركت كردم و وقتی در این كار حرفه‌ای شدم كارم را در باشگاه‌های ورزشی به‌عنوان ماساژور آغاز كردم. زندگی‌ام رنگ و بوی تازه‌ای پیدا كرده بود و توانسته بودم مشكلات زندگی مشتركم را فراموش كنم تا اینكه یك روز به‌طور اتفاقی با مردی كه مدعی بود فیزیوتراپ است، آشنا شدم. او گفت مدتی است با همكاری یكی از بازیگران سرشناس در شمال شهر یك مركز مجهز فیزیوتراپی راه انداخته است. او گفت چون این بازیگر مشهور حامی مالی مركز است افراد زیادی به آنجا مراجعه می‌كنند و وضعیت مالی خوبی دارد.

زن جوان ادامه داد: وقتی او فهمید كه من ماساژور هستم به من پیشنهاد كار داد و یك روز برای صحبت‌كردن درمورد شرایط كاری او را به خانه‌ام دعوت كردم. نمی‌دانم چرا ولی آن روز پادرد عجیبی داشتم و وقتی درباره شرایط همكاری صحبت می‌كردیم او چند قرص به من داد و گفت با مصرف قرص‌ها پادردم از بین می‌رود. من هم یكی از قرص‌ها را خوردم اما چند دقیقه بعد سرگیجه عجیبی به سراغم آمد و بیهوش شدم. نمی‌دانم بیهوشی‌ام چقدر طول كشید ولی وقتی به هوش آمدم اثری از دكتر فیزیوتراپ نبود و فهمیدم او به من تعرض و خانه‌ام را ترك كرده است.

با اظهارات زن جوان تحقیقات در این‌باره آغاز شد. او هیچ نشانی از متهم نداشت و در این شرایط شغل وی می‌توانست به دستگیری‌اش كمك كند. مأموران تلاش كردند تا از طریق وزارت بهداشت این مرد را شناسایی كنند اما بررسی‌ها نشان می‌داد فردی با مشخصات وی در فهرست فیزیوتراپ‌های مجاز وزارت بهداشت وجود ندارد. این موضوع نشان می‌داد متهم به دروغ خودش را فیزیوتراپ معرفی كرده است. كمك گرفتن از بازیگری كه متهم ادعا كرده بود حامی مالی مركز درمانی‌اش است نیز سرنخ بعدی بود اما این سرنخ نیز به جایی نرسید چرا كه بازیگر مشهور به مأموران گفت كه متهم را نمی‌شناسد و او از نام وی سوءاستفاده كرده است. با این حال تحقیقات فنی - پلیسی ادامه یافت تا اینكه مدتی بعد متهم سرانجام شناسایی و دستگیر شد. براساس این گزارش، متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و قرار است به‌زودی در دادگاه كیفری یك استان تهران محاكمه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha