نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در خصوص فوت 4 بیمار دیالیزی در بیمارستان سینای این استان گفت: وزارت بهداشت هنوز جواب قانع‌کننده‌ای به ما داده نداده است و همچنان منتظر جواب هستیم.

پاسخ وزارت بهداشت درباره فوت ۴ بیمار دیالیزی در اهواز قانع‌کننده نیست

سلامت نیوز: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در خصوص فوت 4 بیمار دیالیزی در بیمارستان سینای این استان گفت: وزارت بهداشت هنوز جواب قانع‌کننده‌ای به ما داده نداده است و همچنان منتظر جواب هستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،جواد کاظم‌زاده الباجی؛ نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص فوت 4 بیمار دیالیزی پس از انجام دیالیز در بیمارستان سینای این استان اظهار کرد: هنوز هم نتیجه این پرونده به ما اعلام نشده است و وزارت بهداشت اعلام کرد که در اثر یک نوع ویروس این اتفاق افتاده است، اما ما این موضوع را قبول نکرده‌ایم و منتظر جواب نهایی هستیم.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با وزیر بهداشت داشتیم؛ درخواست کردیم، نتیجه این پرونده را به ما اعلام کنند، اما هنوز جوابی به ما داده نشده است و هنوز منتظر جواب هستیم تا قانع شویم.

نماینده مردم خوزستان گفت: وزیر بهداشت خود نیز به این مساله اذعان دارند که از نظر امکانات بهداشتی و درمانی، خوزستان دارای پایین‌ترین رده در کشور است، در حالی که این استان از پتانسیل‌های بالایی از نظر اقتصادی و کشاورزی برخوردار است.

وی افزود: بیمارستان‌های این استان  همه مربوط به قبل از انقلاب هستند و بسیار فرسوده و از رده خارج هستند. همچنین از نظر پرسنل نیز بیمارستان‌ها با مشکلات شدیدی رو به رو هستند به طوریکه در بیمارستان سینا هر 60  نفر بیمار  با دو پرستار اداره می‌شوند، در حالی که معمولا هر چهار نفر باید یک پرستار داشته باشند.

الباجی گفت: وضعیت زایشگاه‌ها در اهواز  افتضاح، وضعیت ساختمان‌های بیمارستانی؛ فرسوده و تعداد پرسنل درمانی بسیار کم است و همچنین از نظر نظافت مراکز درمانی وضعیت بسیار بدی دارند و این مسائل وضعیت درمانی در استان را با مشکل مواجه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: باید مدیریت بیمارستان سینای اهواز عوض شود و پاسخ درستی به خانواده‌های بیماران فوت شده داده شود و  الان خانواده‌ها منتظر هستند و امکان دارد؛ برای دریافت جواب درست حتی وکیل بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha