مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توجه به کمبود پرستار در بیمارستان‌ها، عنوان کرد: اجرای طرح قاصدک ( پرداخت مبتنی بر عملکرد پرستاران) سبب تأخیر در پرداخت‌ها شد که پرستاران از این موضوع ناراضی هستند.

علت اضافه‌کار اجباری پرستاران کمبود نیروی انسانی است

سلامت نیوز:مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توجه به کمبود پرستار در بیمارستان‌ها، عنوان کرد: اجرای طرح قاصدک ( پرداخت مبتنی بر عملکرد پرستاران) سبب تأخیر در پرداخت‌ها شد که پرستاران از این موضوع ناراضی هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، اکبر ویسی اختلاف پرداختی‌ها و تبعیض‌ها به پرستاران را بحثی سراسری و کشوری دانست که باید به‌لحاظ ساختاری اصلاح شود، افزود: علت اضافه‌کار اجباری پرستاران کمبود نیروی انسانی است که البته می‌توان گفت که به این معنی است که نسبت پرستار به تخت از متوسط و میانگین کشوری بالاتر است.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه با اجرای طرح قاصدک اضافه‌کار در دل کارانه پرداخت شد، یادآور شد: اجرای این طرح در برخی موارد کمک کننده بود اما سبب تأخیر در پرداخت‌ها شد که پرستاران از این موضوع ناراضی هستند.

ویسی خاطرنشان کرد: با اجرای تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و بهتر دیده شدن پرستار در ساختار موجود و به‌عنوان عضوی از تیم سلامت، وضعیت پرستاران هم بهتر خواهد شد.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha