«سید حسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم با انتشار پیام تبریکی، نوشت: انسان بیش از هر آموزه ای نیازمند ترویج اخلاق و آموختن زیستن در صلح، آرامش، عدالت و مسالمت است.

انسان بیش از هر آموزه ای نیازمند ترویج اخلاق و آموختن زیستن در صلح، آرامش و عدالت است

سلامت نیوز:«سید حسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم با انتشار پیام تبریکی، نوشت: انسان بیش از هر آموزه ای نیازمند ترویج اخلاق و آموختن زیستن در صلح، آرامش، عدالت و مسالمت است.

 متن این پیام به شرح زیر است:

عید ولایت دردانه ی عالم در جهان امروز با وجود تمامی کشف ها و پیشرفت ها، آرامش، گم گشته ی انسان و گوهری کمیاب شده و جنگ و فقر و تبعیض و نیرنگ و دروغ بر سر ساکنان کره ی خاکی سایه افکنده است.
در این احوال، انسان بیش از هر آموزه ای نیازمند ترویج اخلاق و آموختنِ زیستن در صلح، آرامش، عدالت و مسالمت است و این همه، تنها گوشه ای از اندیشه و مسلک مولای متقیان حضرت علی(ع) است. بزرگ مردی دردانه که هر که او را شناخت، جرعه نوش دریای مرامش شد و شناختن بیشتر و شناساندن اش، امروز بیش از هر زمانی نیاز حاکمان و وظیفه ی اندیشمندان و مصلحان است.
با این امید، فرارسیدن عید سعید غدیر را خدمت تمام هموطنان عزیز تبریک عرض می کنم و امیدوارم یکایک مان بتوانیم به قدر کفایت از نعمت ها و برکات این روز شریف بهره ببریم.
آرزو می کنم خداوند قادر و مهربان، در روزی که به عطر ولایت و عطوفت علی ابن ابی طالب(ع) معطّر گشته سلامت و سعادت ملت بزرگ ایران را عیدی تلاش گران حوزه ی سلامت قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha