چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 193453

مقامات پارک حیات‌وحش «یور‌کشایر» انگلیس از مقامات آکواریوم «گرندویو گوانگژو» چین خواستند تا اجازه انتقال غمگین‌ترین خرس قطبی دنیا را به نام «پیزا» به این پارک صادر کنند.

حمایت از غمگین‌ترین خرس قطبی جهان

سلامت نیوز: مقامات پارک حیات‌وحش «یور‌کشایر» انگلیس از مقامات آکواریوم «گرندویو گوانگژو» چین خواستند تا اجازه انتقال غمگین‌ترین خرس قطبی دنیا را به نام «پیزا» به این پارک صادر کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه فرهیختگان، این درخواست به دنبال جمع‌آوری بیش از یک میلیون امضا توسط گروه فشار حیوانات آسیایی ارائه شد که خواستار بسته شدن این آکواریوم بودند.

به گزارش cnn، این آکواریوم بارها به دلیل شرایط نامناسبی که برای نگهداری حیوانات فراهم کرده، مورد انتقاد قرار گرفته است و این شرایط بارها مرگ حیوانات را به دنبال داشته است. 

«پیزا» در آکواریومی کمتر از 40 متر مربع زندگی می‌کند و تنها یک استخر کم‌عمق برای او تعبیه شده است. «بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران» آسیا اعلام کرده که در چین حقوق حفاظت از حیوانات رعایت نمی‌شود و با جدا کردن حیوانات از زیستگاه خود، آنها را در قفس‌های تنگ و بسته نگهداری می‌کنند که باعث گوشه‌گیری بسیاری از آنها شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha