مردی میانسال جلوی كلانتری با تازه دامادش درگیر شد، اما در پایان این درگیری جان خود را از دست داد.

سلامت نیوز: مردی میانسال جلوی كلانتری با تازه دامادش درگیر شد، اما در پایان این درگیری جان خود را از دست داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، ساعت پایانی شامگاه دوشنبه 5مهرماه قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران با تماس مأموران كلانتری 132 نبرد از مرگ مشكوك مرد 60 ساله‌ای با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. بررسی‌های اولیه نشان داد، مرد فوت شده ساعتی قبل در درگیری با نامزد دخترش حالش بد و بعد از انتقال به بیمارستان فوت می‌شود.

دختر مرد فوت شده كه موضوع را به پلیس خبر داده بود، گفت: چندی قبل پسر جوانی به نام ستار همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام آمد و نامزد شدیم. قرار بود به زودی مراسم ازدواجمان را برگزار كنیم به همین دلیل عصر روز حادثه ستار با خودرواش به دنبال من آمد تا برای خرید با هم به بازار برویم. ساعتی قبل داخل خودرواش بودم كه به خاطر موضوعی با هم مشاجره لفظی كردیم.  وقتی مشاجره ما بالا گرفت، ستار مرا به شدت كتك زد. در حالی كه از رفتار او به شدت شوكه شده بودم، تصمیم گرفتم به كلانتری بروم و از او شكایت كنم. وقتی خواستم از خودرواش پیاده شوم ستار اجازه نداد و خودش مرا تا كلانتری رساند.

در میانه راه با پدر و مادرم تماس گرفتم و موضوع درگیری و كتك كاری ستار را توضیح دادم و گفتم الان در كلانتری هستم. وی ادامه داد: لحظاتی بعد پدرم به كلانتری آمد و پس از شكایت وقتی به داخل خیابان آمدیم، ستار را دیدیم كه پدرم عصبانی شد و با او درگیر شد. هنوز دقایقی از درگیری آنها نگذشته بود كه پدرم ناگهان روی زمین افتاد و من او را بلافاصله به بیمارستان رساندم، اما متأسفانه پدرم فوت كرد. دختر جوان در ادامه گفت: من از نامزدم به اتهام قتل پدرم شكایت دارم.
پس از این مأموران ستار را به عنوان مظنون حادثه دستگیر كردند. وی در بازجویی‌ها گفت: ما تازه نامزد شده بودیم كه ساعتی قبل به خاطر موضوعی ساده با هم درگیر شدیم كه نامزدم موضوع را به پدرش تلفنی خبر داد. او اصرار داشت به كلانتری برود و از من شكایت كند به همین دلیل خودم او را به كلانتری رساندم.

وقتی پدرش مرا دید خیلی عصبانی بود و با من درگیر شد. او یقه مرا گرفته بود و من هم یقه او را گرفته بودم كه ناگهان حالش بد شد و به زمین خورد. وی در پایان گفت: من اتهام قتل را قبول ندارم چون اصلاً این درگیری فیزیكی نبود و ما یكدیگر را كتك نزدیم و فوت پدر زنم فقط یك حادثه اتفاقی بود.
 
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد مرد 60 ساله به دستور قاضی منافی‌آذر برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و انجام آزمایش‌های لازم به پزشكی قانونی فرستاده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha