سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

پرونده پسربچه‌ای که ٩ سال قبل به طرز فجیعی به قتل رسید و جسدش در میان خط آهن رها شد، بدون پیداشدن عامل جنایت مورد رسیدگی قرار گرفت.

سلامت نیوز:  پرونده پسربچه‌ای که ٩ سال قبل به طرز فجیعی به قتل رسید و جسدش در میان خط آهن رها شد، بدون پیداشدن عامل جنایت مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، مأموران پلیس در سال ٨٦ جسد پسربچه‌ای ٩ ساله را پیدا کردند که به طرز فجیعی به قتل رسیده بود. این کودک عریان و گردن و پاهایش با پیراهن و شلوارش بسته شده و بدنش خون‌آلود بود. جسد دو کیلومتر بعد از راه‌آهن تهران - جنوب پیدا شده بود و به نظر نمی‌رسید زمان زیادی از مرگ کودک گذشته باشد.

زمانی که مأموران پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند و جسد را به پزشکی‌قانونی انتقال دادند، متوجه شدند پسربچه در جایی به‌جز اطراف راه‌آهن به قتل رسیده و سپس جسدش به آن منطقه منتقل شده است. پزشکی‌قانونی اعلام کرد مقتول که کودکی نحیف بوده، مورد تعرضی شدید قرار گرفته و سپس کشته شده ‌است. بنابراین احتمال قتل به خاطر تعرض قوت کرد. وقتی پدر و مادر این کودک مورد تحقیق قرار گرفتند، چند نفر را به‌عنوان مظنون معرفی کردند، اما تحقیق از آنها نیز راه به جایی نبرد، بااین‌حال برای اینکه نتیجه این تحقیقات قطعی شود، با توجه به تعرضی که به پسربچه صورت گرفته بود دی.ان.‌ای مظنونان با دی.ان.‌ای به‌دست‌آمده از محل تعرض به کودک مورد بررسی پزشکی قانونی قرار گرفت، اما پاسخ منفی بود. پلیس زندگی شخصی پدر مقتول را نیز بررسی کرد و مشخص شد پسربچه خانواده‌ای معمولی داشته که دشمنی و کینه‌ای از کسی نداشتند و زندگی آنها بسیار آرام بوده است. بنابراین تحقیقات در این خصوص به جایی نرسید تا اینکه خانواده این کودک درخواست دیه از بیت‌المال را مطرح کردند. 

روز گذشته رسیدگی به این پرونده در شعبه هفت دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. پدر و مادر پسربچه یک‌بار دیگر آنچه را در روز حادثه گذشته ‌بود مطرح کردند و گفتند نمی‌توانند فرد دیگری به جز کسانی را که پیش از این به مأموران معرفی کرده بودند شناسایی کنند بنابراین با توجه به اینکه مأموران نیز نتوانسته‌اند قاتل فرزندشان را پیدا کنند، درخواست دیه از بیت‌المال دارند. ضمن اینکه در صورت پیدا‌شدن قاتل فرزندشان، از او نیز شکایت دارند و خواستار رسیدگی به پرونده‌اش هستند. بعد از اینکه هیأت قضات گفته‌های پدر و مادر مقتول و گزارش نماینده دادستان تهران را شنیدند، برای صدور رأی در این پرونده وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha