سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه پایان پیگیری پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال 88 در وزارت بهداشت، این پرونده از وزارتخانه خارج و از این پس تنها در مراجع قضایی پیگیری می شود.

محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با مهر افزود: همانطور که پیش از این گفته شده بود، پیگیری تخلفات در وزارت بهداشت و شناسایی شبکه به پایان رسیده است و دیگر مراجع قضایی به این پرونده رسیدگی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دغدغه اصلی برای دستیاری سال 89 و برگزاری صحیح آن است که مشکلی برای سال آینده در پیش نداشته باشیم. البته در این زمینه نیز مقرر شد با جلسات ماهیانه وزیر بهداشت با اعضای کمیسیون بهداشت موضوع دستیاری به طور مرتب پیگیری شود.

رضایی کوچی یادآور شد: در جلسه روز گذشته کمیسیون بهداشت که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد مقرر شد هر ماه جلسه ای به منظور بررسی موضوعات حوزه سلامت با اعضای کمیسیون برگزار شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین مقرر شد برای اجرایی شدن و تحقق کامل شعار "همت مضاعف و کار مضاعف" هم اندیشی میان اعضای کمیسیون بهداشت و مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha