وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص 950 میلیارد تومان جهت توسعه آموزشگاه های پزشکی و درمانی در بودجه امسال خبر داد.

مرضیه وحید دستجردی در گفتگو با مهر در پیرانشهر افزود: همچنین در این راستا چندین خوابگاه دانشجویی، خانه پزشک، سالن ورزشی، سلف سرویس و آزمایشگاه در سطح شهرستانهای آذربایجان غربی طی سال جاری احداث می شود.

وی همچنین با اشاره به در اختیار قرار دادن 59 آمبولانس به بیمارستانهای آذربایجان غربی، بیان داشت: بیمارستان 32 تختخوابی پیرانشهر با توجه به نیازهای شهرستان به 64 تخت افزایش یافت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از در دست احداث بودن 13 بیمارستان در سطح آذربایجان غربی خبر داد و افزود: با بهره برداری از این بیمارستانها تعداد تختهای بیمارستانی استان به هزار و 700 تخت می رسد.

وحید دستجردی روز گذشته در راستای دور سوم سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی جهت بررسی مسائل مشکلات و مصوبات دور اول و دوم سفرها و شرکت در جلسه شورای اداری به شهرستان پیرانشهر سفر کرده بود.

در جریان حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیرانشهر مجتمع مسکونی 144 واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پیرانشهر به بهره برداری رسید.

این مجتمع تحت عنوان کیهان 1 از جمله طرحهای مسکن شهری در آذربایجان غربی است که در زمینی به مساحت هفت هزار و 289 مترمربع با زیربنای 9هزار و 646 مترمربع احداث شده است.

این پروژه با 38 میلیارد ریال اعتبار که 17 میلیارد 568 میلیون ریال آن در قالب تسهیلات بانکی تامین شده، در مدت 26 ماه احداث شده است.

مجتمع مسکونی کیهان 1 در 9 بلوک چهار طبقه دارای واحدهای یک خوابه هرکدام به مساحت 67 مترمربع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha