دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

مرد افغانی که با ورود به منزلی برای زن همسایه مزاحمت ایجاد کرده بود، به اخراج از ایران محکوم شد.

سلامت نیوز: مرد افغانی که با ورود به منزلی برای زن همسایه مزاحمت ایجاد کرده بود، به اخراج از ایران محکوم شد.

به گزارش سلامت نیوز، «خبرجنوب» نوشت: ماجرایی كه این مرد افغانی رقم زد، با شكایت مردجوانی در اداره پلیس فاش شد. این مرد كه كاملا عصبانی بود مدعی شد فرد ناشناسی با ورود به حیاط منزلشان برای همسرش مزاحمت ایجاد کرده است.

با شكایت زوج جوان، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری مزاحم شروع شد. بررسیهای تخصصی كارشناسان نشان میداد كه یک کارگر افغانی برای این زن مزاحمت ایجاد کرده است.

دستور بازداشت وی صادر و تیمی از مأموران برای دستگیری او وارد عمل شدند. آنها پس از شناسایی محل زندگی این مرد متوجه نكته عجیبی شدند.

مرد جوان به گفته همسایهها ،كارگری ساده و قابل اعتماد بود كه آزارش به كسی نمیرسید.با این حال مأموران سراغ این مرد رفتند و به تحقیق از او پرداختند.

این مرد مدعی بود كه بیگناه است و حتما اشتباهی رخ داده است. در بررسی پیرامون این موضوع مشخص شد که مرد جوان کارگر ساختمان نیمه کاره در جوار شاکی بوده است. روز حادثه پس از ورود به حیاط منزل شکات از دریچه به زن جوان نگاه می کرده و زمانی که آنها متوجه موضوع شده اند پا به فرار گذاشته است.

پس از دستگیری و طی شدن مراحل قانونی این پرونده به دادگاه ارسال شد. در نهایت با شنیدن اظهارات مرد افغانی قاضی پرونده دستور اخراج وی از ایران را صادر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha