معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام برای آزمون استخدامی این وزارتخانه خبر داد و گفت: تاریخ ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

جزئیات آزمون استخدامی وزارت‌آموزش و پرورش

سلامت نیوز:معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام برای آزمون استخدامی این وزارتخانه خبر داد و گفت: تاریخ ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،رسول پاپایی، معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات آزمون استخدامی این وزارتخانه، گفت: ثبت نام از دواطلبان از روز گذشته آغاز شده و تا 24 مهر ادامه خواهد داشت.


وی با بیان اینکه 10 هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته می‌شوند، افزود: 5993 مرد و 4007 خانم در این آزمون‌ها پذیرفته می‌شوند.

پاپایی با بیان اینکه آزمون برای جذب نیروهای آموزشی است، یادآور شد: پذیرفته‌شدگان بر اساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان ملزم به گذراندن یک دوره یکساله مهارت آموزش در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی هستند و باید در پایان هر دوره آزمون جامع، شرکت و نمره قبولی کسب کنند و پس از آن جذب آموزش و پرورش شوند.

معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: علاقه‌مندان باید حداقل مدرک کارشناسی معتبر از یکی از دانشگاه‌های کشور را داشته باشند البته در برخی مشاغل خاص ثبت نام با مدرک کاردانی هم ممکن است.

بر اساس این گزارش، ثبت نام از داوطلبان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.



 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha