وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک‌روزه‌ای به استان زنجان از تکمیل و راه‌اندازی 21 هزار تخت بیمارستانی تا پایان دولت یازدهم خبر داد.

راه‌اندازی 21 هزار تخت بیمارستانی تا پایان دولت

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک‌روزه‌ای به استان زنجان از تکمیل و راه‌اندازی 21 هزار تخت بیمارستانی تا پایان دولت یازدهم خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان ٢٣٥ تختخوابی در حال احداث شهرستان ابهر با بیان این که سازمان مجری این پروژه وزارت راه و شهرسازی می باشد بر ضرورت تسریع ساخت این بیمارستان تاکید کرد و گفت: به محض تکمیل و تحویل این پروژه توسط وزارت راه و شهرسازی، وزارت بهداشت در عرض دو ماه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد این بیمارستان را تجهیز و راه اندازی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مشکل ما تعهدات وزارت راه و شهرسازی است گفت: این پروژه باید زودتر از این تاریخ به بهره برداری می رسید و امیدواریم با توجه به مشکلاتی که مردم دارند اتمام این پروژه را سرعت بخشند و انتظار داریم تا دهه مبارک فجر این پروژه را تجویل دهند.

دکتر هاشمی با اشاره به پی گیریهای نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تامین ام آر آی نیز گفت: دستورات لازم داده شده و انشالله دستگاه ام آر آی نیز خریداری خواهد شد.

براساس گزارش وبدا، وزیر بهداشت در ادامه با بیان این که 21 هزار تخت بیمارستانی تا پایان دولت تکمیل و راه اندازی  خواهد شد ، گفت: تا کنون 10 هزار تخت راه اندازی شده است و  امیدواریم 11 هزار تخت بیمارستانی دیگر را تا قبل از پایان این دولت تحویل مردم دهیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha