رییس شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی گفت: باید کلمه « جنسی » از حالت ممنوعه خارج شود و بحث علمی و با هدف اصلاح در مورد مسائل جنسی در جامعه علمی رواج پیدا کند.

حداد عادل: باید کلمه « جنسی » از حالت ممنوعه خارج شود

سلامت نیوز: رییس شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی گفت: باید کلمه « جنسی » از حالت ممنوعه خارج شود و بحث علمی و با هدف اصلاح در مورد مسائل جنسی در جامعه علمی رواج پیدا کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم آنلاین، دکتر غلامعلی حداد عادل در ابتدای جلسه بررسی و تعیین سرفصل های رشته تحصیلی خانواده و سلامت جنسی گفت: معاونت دانشجویی دبیرخانه شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی تأسیس شده و مسئول آن نیز تعیین شده است.
وی در تشریح وظایف این معاونت افزود: تعداد زیاد دانشجوی شاغل به تحصیل در رشته‌های علوم انسانی احتیاج به ساماندهی دارند و علاوه بر این موضوع استعدادیابی و تشکیل انجمن‌های علمی علوم انسانی از اهم وظایف این معاونت است.
حداد عادل با اشاره به برخی از حساسیت‌های عنوان شده در مورد عنوان رشته درسی خانواده و سلامت جنسی، گفت: باید کلمه جنسی از حالت ممنوعه خارج شود و بحث علمی و با هدف اصلاح در مورد مسائل جنسی در جامعه علمی رواج پیدا کند.
وی افزود: به همین دلیل باید عین عبارت سلامت جنسی در عنوان این رشته درسی باشد، تا نقش خطیر این مبحث در استحکام خانواده مطرح شود.
پس از سخنان دکتر حداد عادل و ارائه نظرات اعضای شورا، کلیات این رشته درسی از تصویب گذشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha