شهردار منطقه 12تهران از توزیع میان وعده سالم شیر، میوه و خرما برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در مدارس محله هرندی خبر داد.

توزیع شیر، میوه و خرما در بین دانش آموزان ابتدایی محله هرندی

سلامت نیوز:شهردار منطقه 12تهران از توزیع میان وعده سالم شیر، میوه و خرما برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در مدارس محله هرندی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری شهرداری تهران، عابد ملکی با بیان اینکه برنامه ریزی برای محله هرندی بعد از حدود یک سال و نیم مطالعات انجام شده است، گفت: در ماه های گذشته در این محله برنامه های مختلفی در حوزه های فرهنگی، ورزشی، بانوان و سلامت طراحی و اجرایی شده است.
شهردار منطقه 12 با توجه به شرایط مالی و محرومیت برخی خانواده ها در محله هرندی ادامه داد: توزیع میان وعده سالم شامل شیر، میوه و خرما برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در سطح مدارس محل انجام می شود.
همچنین برگزاری برنامه های آموزشی در قالب کلاس، کارگاه و ارایه خدمات مشاوره خانواده از دیگر برنامه هایی است که در راستای ارتقای سطح کیفیت زندگی مردم در این منطقه انجام می شود.
وی با اشاره به طرح سلامت معنوی و حضور روحانیون در محله نیز بیان کرد: در ادامه بحث سلامت جسمی بحث سلامت معنوی نیز در دستورکار قرار گرفته و بسته های حمایتی در این خصوص توزیع شد. به دنبال اجرای این برنامه ها و به دنبال ایجاد زیرساخت برای خدمات رسانی مناسب در حوزه بهداشت و درمان برای شهروندان محله هرندی ویژه برنامه هایی درنظر گرفته شده که به طور مستمر انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha