مدیرکل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد طی 72 ساعت آینده شاهد کاهش محسوس دما، وزش باد و بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در سطح استان باشیم.

هواشناسی:کاهش دما، وزش باد و باران در تهران

سلامت نیوز:مدیرکل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد طی 72 ساعت آینده شاهد کاهش محسوس دما، وزش باد و بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در سطح استان باشیم.

مسعود دهملایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین دراین مدت برای مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان تهران نیز بارش برف دور از انتظار نیست. ور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین خروجی مدلها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان تهران طی سه روز آینده نیمه ابری تا ابری پیش بینی می شود. 

وی تصریح کرد: از ساعات بعدازظهر تا اواخر وقت امروز (جمعه) افزایش سرعت باد و در پاره ای نقاط به ویژه بخش های جنوبی و غربی استان گاهی با وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک را خواهیم داشت. 

مدیرکل هواشناسی استان تهران خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت آینده در بعضی ساعات بخصوص در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان بارش پراکنده پیش بینی می شود و همچنین از شنبه شب نیز رگبار باران و تند باد موقتی همراه با بارش برف در ارتفاعات تا روز یکشنبه هفته آینده دور از انتظار نخواهد بود.

 وی یادآور شد: از امشب شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان تهران خواهیم بود و پیش بینی می شود روند کاهش دما در سطح استان تا آخر هفته آینده تداوم داشته باشد. 

مدیرکل هواشناسی استان تهران دمای امروز (جمعه) تهران را 22 درجه و همچنین کمینه دمای تهران را 11 درجه سانتیگراد اعلام کرد. 

به گفته وی، ورامین با 23 درجه و امین آباد فیروزکوه با 8 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha