کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش باران در 16 استان کشور امروز و فردا ادامه دارد.

باران در 16 استان کشور می بارد/ وزش تندباد از فردا

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش باران در 16 استان کشور امروز و فردا ادامه دارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امیر حسین نقشینه  اظهار داشت:  در حال حاضر شاهد بارش در گیلان، مازندران، سمنان، خراسان رضوی و شمالی،مرکزی، قم،لرستان، کرمانشاه، ایلام، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، همدان و خوزستان ادامه دارد. اما شدت بارش ها بیشتر در شمال خوزستان و چهارمحال و بخیاری خواهد بود.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه دمای هوا  کاهش زیادی نداشت بارش ها به صورت باران بود. اما پیش بینی می کنیم این باران ها امروز و فردا با شدت کمتری ببارد.از صبح فردا از پوشش ابرها در کشور کاسته خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: تداوم بارش ها در استان های آذربایجان غربی و شرقی،ایلام، مرکزی، همدان،قم، تهران، سمنان،خراسان رضوی و شمالی و استان های ساحلی خزر  ادامه دارد.بیشترین بارش ها برای استان های گیلان و مازندران پیش بینی می شود، ضمن اینکه دریای خزر در روزهای پایانی هفته مواج است.

به گفته وی تا روز یکشنبه هفته آینده به تدریج دما بین 10 تا 15 درجه کاهش می یابد. این کاهش دما در نیمه غربی و شرقی کشور محسوس است.

نقشینه با بیان اینکه  از فردا شاهد وزش باد در اکثر مناطق کشور خواهیم بود، تاکید کرد: سرعت وزش در مناطق شرق و جنوب شرق بیش از سایر نقاط است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha